Powiązane wpisy

6 Comments

  1. 1

    Angelika

    Super – bardzo fajne te przykłady z uwzględnieniem podziału na poszczególne obszary w firmie.
    Przy wyborze wskaźników KPI zawsze należy kierować się celami, które chcemy realizować oraz specyfiką danej branży – dla każdego może być więc ważniejsze do mierzenia coś innego.

    Odpowiedz
  2. 2

    Piotr

    Bardzo fajny artykuł, może być pomocny w tworzeniu własnego wzoru dla KPI. Oczywiście specyfika danej branży ma tu zasadnicze znaczenie, więc nie każde kryterium można załączyć do swojej analizy.

    Odpowiedz
  3. Zobacz: Analiza działań e-commerce – podstawowe pojęcia i zagadnienia | Consider | blog okołohandlowy

  4. 3

    Martyna

    Wskaźniki KPI w bardzo przejrzysty sposób dostarczają najpotrzebniejszych informacji na temat wyników działań w Internecie. Zwłaszcza jesli chodzi o branżę e-commerce.

    Odpowiedz
  5. 4

    Jacek

    Bardzo przydatny artykuł :)

    Odpowiedz
  6. 5

    Kasia

    Tego właśnie szukałam – przykłady wskaźników biznesowych. Dzięki!!!!1

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

:: Polub blog Consider.pl i bądź na bieżąco z nowymi wpisami ::

Facebook
Facebook
LinkedIn