Powiązane wpisy

4 Comments

  1. Zobacz: Sztuka marketingu – kreujesz fikcję lub wynik | Consider.pl | blog specjalistyczny | szkolenia dla firm

  2. 2

    Tymin

    Zgadzam się z autorem, dywersyfikacja ruchu na sklepie to podstawa. Jeżeli oprzemy sklep na jednym filarze zbierającym ruch, wystarczy drobne potknięcie i sklep upada.

    Odpowiedz
  3. Zobacz: 25 elementów do optymalizacji w sklepie internetowym - Consider.pl - marketing i analiza danych

  4. 3

    Seni

    Jakie są dobre porównywarki? poza ceneo inne generują duże koszty a bardzo mały ruch….

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo