Powiązane wpisy

3 Comments

  1. Tymin

    Zgadzam się z autorem, dywersyfikacja ruchu na sklepie to podstawa. Jeżeli oprzemy sklep na jednym filarze zbierającym ruch, wystarczy drobne potknięcie i sklep upada.

    Odpowiedz
  2. Seni

    Jakie są dobre porównywarki? poza ceneo inne generują duże koszty a bardzo mały ruch….

    Odpowiedz
  3. Łukasz

    Temat jest bardziej złożony niż się wydaje, od 11 lat walczymy o ruch na internecie i prędzej idzie rozkręcić 10 sklepów stacjonarnych niż jeden internetowy. Ale bez planu działania i kasy się nie da. Zaplecza własne www, serwery, seo plus całe zaplecze marketingowe to ogromne kwoty i duże siły pracy a do tego w necie spadają marże nawet do 0,5%. Obecnie bez 1 miliona zł na zaplecza sklep i reklamę nie ma co startować.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo


X
ZDOBĄDŹ umiejętności ANALITYCZNE - dołącz do KURSU!