Powiązane wpisy

5 Comments

  1. 1

    Aleksandra Niedzielska

    Bardzo ciekawy artykuł, z wielu rzeczy chętnie skorzystam:)
    Dodam tylko, że o ile rozumiem założenia, to “idea zagadkowości” i tworzenie nutki tajemnicy wokół firmy zawsze mnie niejako denerwowało.
    Klienci “szczegółowcy” chcą np wiedzieć wszystko, konkretnie i dokładnie i taka tajemnicza aura budzi w nich wątpliwości i strach.
    Ale fakt – szczegółowców podobno jest najmniej:)

    Odpowiedz
  2. 2

    Piotr

    Właśnie tworzę zaproszenie do współpracy i zastanawiam się jaki sposób na ten pierwszy kontakt wybrać. Korespondencja mailowa czy tradycyjna poczta?
    Wydaje się, że korespondencję mailową łatwiej będzie spersonalizować tylko czy w zalewie spamu to wystarczy?

    Odpowiedz
  3. 3

    Anna

    Tego właśnie szukałam! Super artykuł. Wiele wnosi. Nie ma to jak wypowie się fachowiec. Jestem na etapie tworzenia listu intencyjnego czyli takiego zaproszenia do współpracy poniekąd. Chodzi mi o to by firma wiedziała że jestem i wyraziła swoje potrzeby na moje uslugi.

    Odpowiedz
  4. 4

    David

    Ciekawie napisane, ale skierowane do tych co cos oferuja lub chca sprzedawac.
    Nic nie ma jednak na temat gdy mam pomysl business i chce nawiazac wspolprace z jakims producentem i wyslac mu zapytanie o wspolprace dotyczacych np. stalych dostaw jakiegos towaru.
    Jestem tlumaczem jezyka francuskiego we Francji ,czesto obywatele polscy prowadzacy firmy we Francji prosza mnie o pomoc w rozmowach czy w tworzeniu pism handlowych.
    Ostatnio dostalem zapytanie od polaka ktory chce otworzyc sobie sklep z winami i szampanami. I ma problem z takim pismem nawiazujacym wspolprace z producentem szampana. Problemem tu jest to ze produceenci szampana produkuja tyle ile przewiduja sprzedac ,wiec np. w listopadzie nie mozna nic kupic jak sie nie zarezerwuje okreslonej ilosci.
    Byc moze ma Pan jakies wskazowki dla tych ktorzy chca wyslac oferte ale jako kontrahent kupujacy ????

    Odpowiedz
  5. 5

    Rafał Mróz

    Dobry artykuł. Ze swojej strony dodam, że najlepiej przekaz personalizować (tak mocno, jak to możliwe). Świetnie sprawdza się podawanie (realnego) doświadczenia w branży adresata albo wręcz konkretnych firm konkurencyjnych np. “W marcu pomogliśmy 3 firmom transportowym z Mazowsza uzyskać ABC a jedna NazwaFirmy kontynuuje współpracę z nami od 2 lat”.
    W ten sposób zwiększamy zainteresowanie propozycją (co wprost zwiększa szanse na umówienie spotkania/telefon).

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo