Powiązane wpisy

7 Comments

  1. Zobacz: Od cold calla do budowy relacji – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy handlowej – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Jak pisać marketingowo, aby zainteresować, przekonać, sprzedać – Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Spotkanie biznesowe – rób to dobrze lub nie zawracaj… Porady i techniki organizacyjne. | Consider | blog okołohandlowy

  5. 5

    Arek

    Czy warto podawać swoje imię i nazwisko oraz informację z jakiej firmy dzwonimy na początku, czy można to zrobić zadaniu kilku pytań wstępnych?

    Odpowiedz
    1. 5.1

      Kasia

      Arku, nie przedstawienie siebie i firmy to poważny błąd. Rozpoczęciem rozmowy telefonicznej zawsze musi być informacja “kto mówi”.
      Pozdrawiam,

      Odpowiedz
  6. Zobacz: Jak napisać zaproszenie do współpracy – techniki, wskazówki, porady | Consider.pl | blog specjalistyczny | szkolenia dla firm

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER