Powiązane wpisy

7 Comments

  1. 1

    paweł

    branding jest bardzo ważny, ale niestety także kosztogenny, więc małe firmy na poczatku bardziej skupiają się na marketingu i sprzedazy

    Odpowiedz
  2. 2

    Mateusz Hauer

    generalnie w obecnym świecie obrazu i grafik, sprzedawanie projektem produktu i jego dopasowaniem do grupy odbiorczej logo ma na tyle duże znaczenie że marketing i sprzedaż warto zacząć na równi z opracowaniem i budową marki poprzez logo i identyfikację. Mimo że takie opracowanie nieco kosztuje to zwróci się z nawiązką. To po prostu solidna inwestycja w brand i firmę.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo