Powiązane wpisy

11 Comments

  1. Zobacz: Ironia w walce z systemem – internauci kontra korporacje – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Parodie logo firm – śmieszne i z przesłaniem – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Komunikat prasowy – zasady pisania i konstrukcja – Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Newsletter na miarę możliwości i potrzeb – Consider – marketing krytyczny

  5. Zobacz: Świat bez elektryczności – Consider – marketing krytyczny

  6. Zobacz: Co warto wiedzieć przed zakupem, sztuczki sprzedawców oraz triki marketingowe | Consider – marketing krytyczny

  7. 7

    Artur

    Świetny artykuł, jednak warto dodać, że bez chęci budowania wizerunku firmy nie jesteśmy w stanie współcześnie normalnie funkcjonować. W szczególności dotyczy to dużych firm, które praktycznie cały czas korzystają z pomocy PR-owców.

    Odpowiedz
  8. Zobacz: Sztuka marketingu – kreujesz fikcję lub wynik | Consider.pl | blog specjalistyczny | szkolenia dla firm

  9. 8

    HeyDay

    W kwestii pomysłowych gadżetów firmowych nieodzownym jej elementem od wielu lat są eko torby bawełniane w których znajdują się teczki z notesem, długopisy czy też różnego rodzaju zabawki.

    Odpowiedz
  10. 9

    Atrio

    Budowanie dobrych relacji z klientami wymaga pracy wielu ludzi oraz narzędzi, gdzie właśnie jednym z nich są właśnie gadżety firmowe takie jak torby czy też inne dodatki do niego (np. pendrive z nadrukiem loga firmy itd), które w połączeniu w całość stanowią do dziś nieodzowny element.

    Odpowiedz
  11. 10

    Poznanreklamy

    Wiadomo, że każda firma nie istnieje bez wizerunku. Jednak by móc go sobie zbudować musi po pierwsze określić swoje plany oraz narzędzia jakie są mu potrzebne do ich realizacji. W tym celu małe firmy głównie stawiają na reklamę uliczną, w szczególności na szyldy reklamowe poznań czy oklejenie samochodów reklamą. Ważne jest by reklama firmy przyciąga potencjalnych klientów do skorzystania z naszych usług lub towarów.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER