Powiązane wpisy

13 Comments

  1. Zobacz: Co powinna zawierać oferta handlowa? – Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    XYZ

    Niestety nie otwiera się żaden z linków

    Odpowiedz
    1. 2.1

      consider

      Dzięki za sygnał. Linki zostały poprawione. Niestety (dla mnie i czytelników tej strony, ale nie klientów tych firm ;) te materiały są często zmieniane, co powoduje, że modyfikacji ulaga ich adres. Stąd mogą okresowo wystąpić problemy z aktualnością linków.

      Odpowiedz
  3. 3

    Malgorzata

    Witam. czy Pan wykonuje profesjonalne oferty handlowe, lub zna Pan firme w Warszawie, ktora wykona taką ofertę ?
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    1. 3.1

      consider

      Osobiście tworzę tylko oferty na użytek firm, w których aktualnie pracuję. Jeśli Pani myśli o zleceniu komuś na zewnątrz to polecam poszukania dobrego copywritera (który przygotuje atrakcyjny w odbiorze tekst) i grafika (który zajmie się stroną wizualną oferty). Jest mnóstwo tzw. freelancerów, którzy wykonają takie zlecenia za niezbyt wygórowane stawki. Wystarczy poszukać w internecie wpisując np. w wyszukiwarkę “copywriter wrocław” lub “copywriter branża kosmetyczna”. Podejrzewam również, że takie zlecenie przyjęłoby większość mniejszych agencji reklamowych – tylko w tym przypadku, koszt byłby większy.

      Odpowiedz
  4. 4

    Fryderyk

    Witam, bardzo dziękuję za ten artykuł.
    Niestety nie działa link do wzoru “oferty reklamy”.
    Pozdrawiam,

    Odpowiedz
  5. 5

    Aga

    Warto zagłębić się w te przykładowe oferty. Bo fajnie widać, jak można tym wszystkim manewrować na wiele sposobów

    Odpowiedz
  6. 6

    Tadeusz

    Sopko artykuł tylko co jak ktoś chce napisać krótka ofertę małej firmy np 1 strona i rozeslłać to mailem????

    Odpowiedz
  7. 7

    Małgosia

    nie otwiera się link do oferty usług doradczych

    Odpowiedz
  8. 8

    Micorazon

    Zastanawia mnie jedna rzecz, na którą nie znalazłem tu odpowiedzi. Po wysłaniu oferty mailem – jak szybko skontaktować się telefonicznie (w razie braku odpowiedzi), aby dopytać o to, czy druga strona jest zainteresowana? Tego samego dnia, kolejnego, po kilku dniach? Ktoś z doświadczenia wie, jaki termin jest najbardziej odpowiedni? Interesuje mnie relacja B2B.

    Odpowiedz
    1. 8.1

      Piotrek

      To generalnie zależy od sytuacji, w jakiej składana jest ofert i jej przedmiot. Inaczej rozmawia się z dużymi firmami, gdzie proces decyzyjny jest złożony, a inaczej z mniejszymi, gdzie kontaktujemy się często bezpośrednio z właścicielem. Na pewno nie ma co odkładać kontaktu zbyt długo, a także nie ma co naciskać na szybką odpowiedź Tak/ Nie – bo zwykle będzie nie. Warto nawiązać kontakt i podpytywać o różne kwestie i w ten sposób odczuć skłonność do zakupu. Ale każdy handlowiec ma swoją technikę.

      Odpowiedz
      1. 8.1.1

        Micorazon

        Dziękuję za odpowiedź (dopiero teraz, ale nie monitorowałem na bieżąco) – trochę mnie nakierowała.

        Przyszedł mi teraz do głowy pewien sposób na przypomnienie się i dopytanie o opinię/decyzję w sprawie oferty, który być może przyda się innym. “Zapomnienie” w ofercie o jakimś elemencie, który podnosi jej wartość i skontaktowanie się po jakiś czasie, aby uzupełnić informacje – a przy okazji dopytanie o aktualne stanowisko.

        Z pewnością nie da się tego wykorzystać w każdej sytuacji i w każdej ofercie, ale w niektórych myślę że może pomóc.

        Odpowiedz
        1. 8.1.1.1

          Piotrek

          Faktycznie ciekawy pretekst do kontaktu. Dobry pomysł

          Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER