Powiązane wpisy

13 Comments

  1. 1

    XYZ

    Niestety nie otwiera się żaden z linków

    Odpowiedz
    1. 1.1

      consider

      Dzięki za sygnał. Linki zostały poprawione. Niestety (dla mnie i czytelników tej strony, ale nie klientów tych firm ;) te materiały są często zmieniane, co powoduje, że modyfikacji ulaga ich adres. Stąd mogą okresowo wystąpić problemy z aktualnością linków.

      Odpowiedz
  2. 2

    Malgorzata

    Witam. czy Pan wykonuje profesjonalne oferty handlowe, lub zna Pan firme w Warszawie, ktora wykona taką ofertę ?
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    1. 2.1

      consider

      Osobiście tworzę tylko oferty na użytek firm, w których aktualnie pracuję. Jeśli Pani myśli o zleceniu komuś na zewnątrz to polecam poszukania dobrego copywritera (który przygotuje atrakcyjny w odbiorze tekst) i grafika (który zajmie się stroną wizualną oferty). Jest mnóstwo tzw. freelancerów, którzy wykonają takie zlecenia za niezbyt wygórowane stawki. Wystarczy poszukać w internecie wpisując np. w wyszukiwarkę “copywriter wrocław” lub “copywriter branża kosmetyczna”. Podejrzewam również, że takie zlecenie przyjęłoby większość mniejszych agencji reklamowych – tylko w tym przypadku, koszt byłby większy.

      Odpowiedz
  3. 3

    Fryderyk

    Witam, bardzo dziękuję za ten artykuł.
    Niestety nie działa link do wzoru “oferty reklamy”.
    Pozdrawiam,

    Odpowiedz
  4. 4

    Aga

    Warto zagłębić się w te przykładowe oferty. Bo fajnie widać, jak można tym wszystkim manewrować na wiele sposobów

    Odpowiedz
  5. 5

    Tadeusz

    Sopko artykuł tylko co jak ktoś chce napisać krótka ofertę małej firmy np 1 strona i rozeslłać to mailem????

    Odpowiedz
  6. 6

    Małgosia

    nie otwiera się link do oferty usług doradczych

    Odpowiedz
  7. 7

    Micorazon

    Zastanawia mnie jedna rzecz, na którą nie znalazłem tu odpowiedzi. Po wysłaniu oferty mailem – jak szybko skontaktować się telefonicznie (w razie braku odpowiedzi), aby dopytać o to, czy druga strona jest zainteresowana? Tego samego dnia, kolejnego, po kilku dniach? Ktoś z doświadczenia wie, jaki termin jest najbardziej odpowiedni? Interesuje mnie relacja B2B.

    Odpowiedz
    1. 7.1

      Piotrek

      To generalnie zależy od sytuacji, w jakiej składana jest ofert i jej przedmiot. Inaczej rozmawia się z dużymi firmami, gdzie proces decyzyjny jest złożony, a inaczej z mniejszymi, gdzie kontaktujemy się często bezpośrednio z właścicielem. Na pewno nie ma co odkładać kontaktu zbyt długo, a także nie ma co naciskać na szybką odpowiedź Tak/ Nie – bo zwykle będzie nie. Warto nawiązać kontakt i podpytywać o różne kwestie i w ten sposób odczuć skłonność do zakupu. Ale każdy handlowiec ma swoją technikę.

      Odpowiedz
      1. 7.1.1

        Micorazon

        Dziękuję za odpowiedź (dopiero teraz, ale nie monitorowałem na bieżąco) – trochę mnie nakierowała.

        Przyszedł mi teraz do głowy pewien sposób na przypomnienie się i dopytanie o opinię/decyzję w sprawie oferty, który być może przyda się innym. “Zapomnienie” w ofercie o jakimś elemencie, który podnosi jej wartość i skontaktowanie się po jakiś czasie, aby uzupełnić informacje – a przy okazji dopytanie o aktualne stanowisko.

        Z pewnością nie da się tego wykorzystać w każdej sytuacji i w każdej ofercie, ale w niektórych myślę że może pomóc.

        Odpowiedz
        1. 7.1.1.1

          Piotrek

          Faktycznie ciekawy pretekst do kontaktu. Dobry pomysł

          Odpowiedz
  8. 8

    Daniel

    Witam, oferta materiały budowlane link nieaktywny.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo