Powiązane wpisy

5 Comments

  1. 1

    Witold

    Witam! Bardzo przydatny artykuł, szczególnie dla takich jak ja – początkujących w internecie. Tradycyjny sklep prowadzę od dawna, ale od kilku miesięcy mam też sklepik internetowy. I jakoś idzie :) ale ciągle się uczę i po przeczytaniu Państawa tekstu już biorę się do poprawy kilku rzeczy. Jest inna sprawa, która mi doskwiera – regulamin, napisaełem go sam w oparciu o różne teksty prawne, jednak ciągle nie wiem, jak postąpić z kupującymi, którzy nie odbierają przesyłek. Mam w regulaminie takie zadanko “Zawarcie umowy kupna-sprzedaży towaru następuje z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę” – zresztą posiłkowałem się m.in. tym artykułem http://www.eporady24.pl/regulamin_sprzedazy_przez_internet,artykuly,17,110,900.html Gdzie zresztą piszą: gdy przesyłka doszła już do Kupującego, umowa została zawarta i ma on obowiązek rzecz odebrać. Ale tak naprawdę jak reagować? Pisać o tym na stronie, czy nie odstraszy to potencjalnych klientów. Nie ukrywam, że sprzedaję drobne rzeczy i nie uśmiecha mi się zabawa w “komornika”… wolałbym, żeby takich sytuacji było jak najmniej

    Odpowiedz
  2. Zobacz: Przykłady ofert handlowych – wzory i pomysły – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Na co uważać w sklepie – jakie techniki stosują sprzedawcy – Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Działania marketingowe – zestawienie i przykłady | Consider – marketing krytyczny

  5. Zobacz: 25 elementów do optymalizacji w sklepie internetowym - Consider.pl - marketing i analiza danych

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER