Powiązane wpisy

13 Comments

  1. Aleksandra Niedzielska

    Wow. Mnóstwo ciekawych przykładów, pozwolę sobie kilka (co najmniej) wykorzystać – świetna rozpiska. Dziękuję.

    Odpowiedz
  2. Grupa Tense

    Skrypt rozmowy jest dobrym rozwiązaniem, jednak handlowiec (mowa przede wszystkim o rozmowie telefonicznej) w żaden sposób nie powinien dać po sobie poznać, że korzysta ze skryptu. Jeżeli rozmówca to odkryje, to dla niego cała rozmowa zaczyna być bardzo uciążliwa i handlowiec może zostać odebrany jako mało profesjonalny (a co za tym idzie, jego oferta również zostanie tak odebrana).

    W skrypcie rozmowy należy też podkreślić, żeby we wstępie było pytanie o to, czy ktoś ma w ogóle czas, bo najczęściej po “dzień dobry” rozpoczyna maraton przedstawiania oferty i trzeba niegrzecznie przerwać.

    Odpowiedz
    1. consider

      Bardzo trafne uwagi. Niektóre rozmowy z pracownikami call center potrafią brzmieć, jak rozmowy z robotem – czasami takim mało uprzejmym ;)

      Odpowiedz
      1. Średni Biznes

        Dodałbym jeszcze, że niezmiernie istotny jest sposób zadawania pytan.

        Odpowiedz
  3. Tanio.co

    Bardzo przydatny i szczegółowy artykuł. Gdyby wszystkie rozmowy tak wyglądały, nie byłoby typu problemów z biurami obsługi klientów czy telesprzedażą. Sama na pewno bym nie rzuciła słuchawki biorąc udział w tak zgrabnie poprowadzonej rozmowie. pozdrawiam!

    Odpowiedz
  4. i-szablo

    Bardzo dobry artykuł, ale czy można u Panstwa wykupić usługę napisania takiego skrytpu?

    Odpowiedz
    1. Piotrek

      Nie piszę skryptów na zamówienie. A celem tego wpisu było pokazanie, że taki skrypt może napisać praktycznie każdy ;)

      Odpowiedz
  5. Mateusz

    Potrzebuje nazwiska autora tego wpisu, ponieważ użyłem kilku informacji w pracy licencjackiej i połączyłem ją z techniką AIDA + S. Czy mógłbym dostać nazwisko autora do przypisu ?

    Odpowiedz
    1. Piotrek

      Autorem jest Anonimowy Piotr ;)

      Odpowiedz
  6. Violetta

    Tak. Właśnie piszę pracę. Jedno zadanie to właśnie skrypt marketingowy.

    Odpowiedz
  7. Anita

    swietne przykłady dopiero weszłam butami w prace call center wiec jak najbardziej przyda mi się takie szkolenie

    Odpowiedz
  8. Strona Internetowa

    Jak często wyglądają zimne telefony? Przykładowy skrypt:
    Klient: Halo?
    Sprzedawca: Dzień dobry. Nazywam się Jan Kowalski, dzwonię z firmy Złoty Glob. Nasza firma zajmuje się produkcją wizytówek, papierów ozdobnych, plakatów, ulotek. Działamy na rynku od 1998 r. Czy byłby Pan zainteresowany złożeniem zamówienia w naszej firmie?
    Klient: Wie Pan co, nie jestem zainteresowany.
    Sprzedawca: Mamy bardzo dobre ceny i bogaty asortyment, mogę wysłać Panu mailem naszą ofertę?
    Klient: Dobrze, niech Pan wyśle na adres biura.
    Sprzedawca: Dobrze wysyłam, kiedy możemy się skontaktować w sprawie oferty?
    Klient: Jak będziemy zainteresowani, to sami zadzwonimy.
    Sprzedawca: Dobrze, dziękuję. Do widzenia.
    Klient: Do widzenia.

    Odpowiedz
    1. null

      To raczej zimny klient ;)

      Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo


X
Do 22 września KURS Analitycznego MYŚLENIA w super cenie. Zdobądź certyfikat do CV