Powiązane wpisy

2 Comments

  1. 1

    Kamil

    Szkoda, że dopiero teraz trafiłem na ten artykuł. Cenne rady, na pewno skorzystam. Jako właściciel firmy handlowej mogę polecić także skorzystanie z calltrackera. Mi bardzo pomógł, ponieważ wiem jakie działania marketingowe są najbardziej skuteczne w generowaniu telefonów sprzedażowych. Dzięki temu skupiam na nich większość uwagi i zwiększam zyski.
    Pozdrawiam!

    Odpowiedz
  2. 2

    Martyna

    Od dłuższego czasu zastanawiam się w jakich sposób sprawdzić efektywność wydawanych pieniędzy na upominki dla klientów? Czy istnieją mierniki efektywności wydawanych gadżetów handlowcom? Jakie może być uzasadnienie biznesowe dla takich działań marketingowych poza zwykłymi relacyjnymi?

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo