Powiązane wpisy

9 Comments

  1. Zobacz: Co warto wiedzieć przed zakupem, sztuczki sprzedawców oraz triki marketingowe – Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    kate

    Ciekawym zjawiskiem, z którym się często spotykam to brak jakiejkolwiek decyzji. Otrzymuję zapytanie, wysyłam ofertę, dzwonię co tydzien i nic- żadnej konkretnej odpowiedzi. Kompletnie niezrozumiałe.

    Odpowiedz
    1. 2.1

      consider

      Jako osoba, która wysłała dziesiątki zapytań ofertowych mogę powiedzieć tylko tyle, że taka sytuacja zależy w dużej mierze od tzw. „decydentów”. Dopóki od kierownika lub dyrektora nie otrzyma się konkretnego potwierdzenia, czy dany zakup ma być realizowany, dopóty trudno cokolwiek odpowiedzieć potencjalnemu kontrahentowi. Bo w końcu o wizerunek firmy trzeba dbać i czasami nie wypada powiedzieć wprost, że Pan XY sam nie wie czego chce.

      Odpowiedz
  3. 3

    marekkk

    dobry tekst. Siedzę w b2b od lat i większość z tych zachowań jest mi dobrze znana. Ale to jeszcze nic w porównaniu ze współpracą z administracją publiczną – tam się dzieją cuda ;)

    Odpowiedz
    1. 3.1

      consider

      Może jakieś przykłady? Ja mogę wymienić: z góry ustawione przetargi, dzielenie większych zamówień na mniejsze, aby obejść procedury o zamówieniach publicznych.

      Odpowiedz
  4. Zobacz: Proces sprzedaży nastawiony na potrzeby klienta – Consider – marketing krytyczny

  5. Zobacz: 13 sposobów na to, jak zwiększyć atrakcyjność oferty handlowej | Consider – marketing krytyczny

  6. Zobacz: Przykład kwestionariusza badania w Excelu – jak szybko zebrać dane z różnych plików w jedną tabelę | Consider – marketing krytyczny

  7. Zobacz: 10 mylnych przekonań o marketingu i handlu, które czas zweryfikować | Consider | blog okołohandlowy

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER