Powiązane wpisy

6 Comments

  1. Zobacz: Przykłady ofert handlowych – wzory i pomysły – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Od cold calla do budowy relacji – Consider – marketing krytyczny

  3. 3

    BOBEK

    A co z wysyłką do baz przeczyszczonych przez programy takie jak Anomail? Podobno wiedzą kogo usunąć przed wysyłką zapytań bo ludzie im zgłaszają kto nie chce ofert lub pytań

    Odpowiedz
    1. 3.1

      consider

      Z systemami do email marketingu jest tak, że zanim wyśle się wiadomość o treści handlowej, najpierw trzeba zdobyć zgodę. Późniejsze wykluczanie z emailingu osób, które zrezygnują z subskrypcji to pikuś – w taką funkcjonalność wyposażone są niemal wszystkie automaty. Problemem jest zdobycie wspomnianej zgody na wysyłkę – bo zgodnie z obowiązującym prawem nie można wychodzić z założenia, że dozwolone jest wysyłanie spamu do każdego adresu, jaki się posiada w bazie, a dopiero w momencie, gdy taka osoba wyrazi sprzeciw, należy usunąć ją z listy.

      Odpowiedz
  4. 4

    Piotr

    Artykuł jest nieaktualny od 1,5 roku. Od stycznia 2013 obowiązują nowe zasady – można wysyłać oferty do firm bez uprzedniej zgody, natomiast – w przypadku osób prywatnych nie. Artykuł wprowadza w błąd. Zarówno autorowi tekstu, jak i czytelnikom proponuje zajrzeć do AKTUALNIE OBOWIĄZUJĄCEJ USTAWY, a tym którzy wolą pójść na skróty zamieszczam niniejsze linki:

    http://ostium.pl/prawo/marketing-a-prawo/wysylanie-ofert-handlowych-na-nowych-zasadach/

    http://www.gofin.pl/17,2,145,114387,uchylony-zakaz-wysylania-spamu-na-firmowe-skrzynki.html

    Odpowiedz
  5. Zobacz: Marketing i sprzedaż przez telefon | Consider – marketing krytyczny

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER