Powiązane wpisy

3 Comments

  1. 1

    Janek

    Fajne porady, dzięki!

    Odpowiedz
  2. 2

    Łukasz

    Omnichannel to właściwy kierunek dla firm działających stacjonarnie i wchodzących w sprzedaż online. Bardzo ważny jest spójny komunikat. No i dokładnie, nie ma co kopiować rozwiązań od konkurencji tylko trzeba rozpocząć od przygotowania wirtualnej persony i określeniu profilu swojego klienta i pod tym kontem prowadzić działania online.

    Odpowiedz
  3. 3

    Darek

    Ciekawy wpis. Dodałbym jeszcze, że niezwykle ważny jest wizerunek. Tworzenie pozytywnych wrażeń, skracanie dystansu, niwelowanie barier zakłócających dobrą komunikację. Najpierw nawiązywanie relacji, dopiero później oferta.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo