Powiązane wpisy

9 Comments

  1. 1

    Grzegorz K

    Usługa Call Center od jednego rekordu 80-90gr

    Odpowiedz
    1. 1.1

      consider

      Spotkałem się z taką stawką, ale jest ona dosyć ogólna i trudno powiedzieć, czy jest atrakcyjna i dla kogo. Wszystko zależy od długości rozmowy, ilości zamykanych rekordów na godzinę oraz jakości bazy. Ważne jest też doprecyzowanie, czy ta stawka dotyczy każdego przekazanego rekordu do obdzwoniki, czy takiego do którego udało się konsultantom dodzwonić. Gdy np. baza jest słaba i 40% rekordów jest nieaktualnych, wtedy przy takich rozliczeniach CC zarabia, a klient traci.

      Odpowiedz
  2. 2

    Dominik

    kiedyś myślałem że dobry system call center to jakaś na pewno kosmiczna suma się z tym wiąże, ale na szczęście podjęliśmy współpracę z debesis na bardzo fajnych warunkach i cena też w sam raz nawet jeśli chodzi o VoIP. świetnie się sprawdza ten wirtualny system call center od nich. Umowę bez lojalki mamy nie było trzeba też w nowe serwery dokładać, a i jeszcze nam pomogli na starcie żeby skonfigurować system. jak się chce to można znaleźć dobrą firmę tak jak nam się udało.

    Odpowiedz
  3. 3

    ada

    Myślałam, że cena będzie wyższa

    Odpowiedz
  4. 4

    Iwona

    Ceny są różne w zależności od wytycznych jakie stawiamy. Polecam firmę Polski HR, w moim przypadku oferta była bardzo korzystna, a i prowadzone przez nich działania przyniosły zamierzone skutki

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo