Powiązane wpisy

12 Comments

  1. 1

    Joanna Kępa

    Witam ! Mój dziadek otworzył punkt naprawy motocykli. Nie mieliśmy jednak pojęcia, gdzie go zareklamować. Odnalazłam w Internecie stronkę odkryjfirme.pl – zarejestrowałam nas i dzięki temu zyskaliśmy ogromną ilość nowych klientów !

    Odpowiedz
    1. 1.1

      Tetrys

      Ale pseudo marketing szeptany :D

      Odpowiedz
  2. 2

    Ula

    Bardzo ciekawy artykuł:)

    Odpowiedz
  3. 3

    Anna Jarosz

    Reklama firmy w sieci jest dziś niezwykle ważna. Ja otwierając własną działalność od razu postawiłam na pozycjonowanie, które zleciłam firmie http://seo-www.pl/. Współpracujemy na zasadzie płatności za efekt, co moim zdaniem jest najlepszą opcją, bo opłacam fakturę VAT dopiero w momencie, gdy moja strona trafi do top 10. Dodatkowo na bieżąco śledzę postępy dzięki specjalnym raportom, mówiącym o pozycji mojej strony i wiążącym się z tym kosztami. Klienci szybciej docierając do mojej strony, znacznie chętniej decydują się na korzystanie z moich usług, a o to w całej promocji chodzi.:)

    Odpowiedz
  4. 4

    Kasia

    Internet to na pewno jedno z najlepszych miejsc na reklamę. Podstawą jest dobrze wypozycjonowana stronka internetowa. Warto skorzystać z pomocy solidnej agencji np Solv. Poza tym pozycjonowanie to inwestycja, która się zwraca. Warto też zadbać o kampanię marketingową w social media czy AdWords.

    Odpowiedz
  5. 5

    Magdalena

    Z prezentacją oferty łączą się artykuły sponsorowane. Ostatnio jednak pisze się artykuły, które zawierają “lokowanie produktu” czasami dosłownie link do sklepu a czasem nie.
    Zauważyłam, też artykuły które tylko sugerują, rozbudzają potrzebę produktu i zawierają frazę kluczową, którą później czytelnik ma wpisać w google i trafić do sklepu.
    Nadal działa marketing szeptany na forach, ale wpisy już nie zawierają linków ale frazy, na które pozycjonuje się sklep. Na forach jest pełno blogerów, którzy próbują zarobić i promując coś.. w sumie to zastanawia mnie jaki jest procent “zwykłych użytkowników” którzy z nudów lub potrzeby piszą ocenę jakiegoś produktu.

    Odpowiedz
  6. 6

    Roman

    Jeżeli zależy nam na szybkim zwiększeniu ruchu na stronie, który do tego będzie również wartościowy to najlepiej działać z AdWordsami.

    Odpowiedz
  7. 7

    ledspace

    Teraz bez reklamy w sieci chyba firma by nie ruszyła, albo na pewno dużo wolniej :)

    Odpowiedz
  8. 8

    KUSNIERCZAK.pl

    Bardzo przydatny artykuł. Krótko, treściwie i na temat :)

    Odpowiedz
  9. 9

    Tomek

    Bardzo fajny wpis. Krótko, konkretnie i na temat. Takie proste kompendium wiedzy dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem :) Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy :)

    Odpowiedz
  10. 10

    Michał

    Blog (lub inna forma publikowania treści, zwłaszcza, póki co, tekstowej) jest świetnym uzupełnieniem właściwie wszystkich kanałów reklamowych. Uważam, że nie da się go przecenić: większy ruch z Google (choćby na frazy z długiego ogona), wartościowa treść, którą możemy promować w kanałach społecznościowych (wartościowe treści są przez internautów chętniej udostępniane niż oferty) i na newsletterze (sporo osób zapisze się na newsletter nie dla produktów/towarów firmy, tylko właśnie dla tej treści – ale dzięki temu możemy do nich docierać również z ofertami), budowanie wizerunku eksperta, edukowanie potencjalnych klientów i pokazywanie zastosowań oferowanych produktów – do tego wszystkiego blog świetnie się nadaje. Mówiąc ogólnie: dobrze prowadzony blog firmowy/ekspercki może zwiększyć skuteczność kampanii reklamowej prowadzonej w dowolnym kanale.

    Odpowiedz
  11. 11

    Adam

    Narzędzia jakie dobieramy zależą od celów jakie chcemy osiągnąć. Pozycjonowanie nie zawsze jest alternatywą do Google Ads, szczególnie jak potrzebujemy osiągnąć szybki efekt. Np. gdy oferujemy produkty sezonowe, to całoroczne pozycjonowanie często mija się z celem.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo