X
Kurs Analitycznego Myślenia w wersji online. Zdobądź certyfikat do CV

Zestaw case studies z kampanii social media i WoMM

Na stronach IAB Polska pojawił się bardzo ciekawy raport(kliknij aby pobrać) zestawiający najciekawsze kampanie w social media z 2010 oraz 2011 roku. Dużym atutem tego raportu jest jego przekrojowość. W jednym miejscu zebrano informacje o kilkudziesięciu akcjach promocyjnych. Opisane są tutaj

kampanie zrealizowane przez kilkanaście agencji reklamowych, na zamówienie przedsiębiorstw, jak i organizacji typu non-profit.

[image src=”https://consider.pl/wp-content/uploads/2012/03/kaszpirowski.jpg” width=”300″ height=”250″ title=”Kampanie social media i word of mouth” lightbox=”yes” align=”left” float=”left”] Obok wizualizacji oraz opisu założeń kampanii, znajdziemy w tym materiale także wybrane dane liczbowe i wskaźniki. Niestety musimy podkreślić tutaj słowo “wybrane”. Dla każdego case’u posługiwano się innymi danymi opisowymi, dodatkowo nawet w przybliżeniu nie podane zostały nakłady finansowe lub cele ilościowe. W rezultacie opracowanie mówi bardziej o wszechstronności social media w komunikacji marketingowej, niż o samej efektywności. Jednak mimo wszystko jest to miła dla oka lektura i bardzo dobrze przygotowana.

Dodaj komentarz


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo