X

Skuteczny landing page – porady i przykłady

Niezależnie od tego, jak dużo uda się wygenerować kliknięć w reklamę (np. poprzez email marketing, banner, adwords), o skuteczności kampanii w znacznym stopniu zadecyduje ostatecznie strona docelowa, na którą zostają przekierowani potencjalni klienci. Nazywana jest ona zwykle angielskim terminem “landing page”. Strona ta, to kontynuacja przekazu

zawartego w reklamie. Na niej internauta poznaje szczegóły oferty, pozostawia swoje dane osobowe dla celów przyszłego kontaktu lub też finalizuje zakup. Niby proste, ale dlaczego w takim razie, wiele internetowych kampanii marketingowych na tym etapie konwersji kończy się niepowodzeniem? Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.

Co zrobić, aby ilość odwiedzin landing page przekształcała się w wysoką konwersję?

Skuteczny landing page jest efektem długiej pracy: edytorskiej, graficznej i programistycznej. Załączone materiały w bardzo obszerny sposób tłumaczą zawiłości jego budowy. Pierwsza prezentacja to bogactwo wskazówek i rzeczywsitych przykładów – materiał bardzo ciekawy i przydatny, nie tylko dla specjalistów od kampanii email marketingowych.

Według jednej z teorii, każda komercyjna strona internetowa powinna być takim landing pagem. Dlatego poniższe porady można uogólnić i zastosować z powodzeniem w szerszym kontekście, jakim jest prezentacja i sprzedaż oferty w internecie.

Landing page – co warto wykorzystać, jakich błędów uniknąć?

2 komentarze do “Skuteczny landing page – porady i przykłady”

Dodaj komentarz


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo