Niezależnie od tego, jak dużo uda się wygenerować kliknięć w reklamę (np. poprzez email marketing, banner, google ads), o skuteczności kampanii w znacznym stopniu zadecyduje ostatecznie strona docelowa, na którą zostają przekierowani potencjalni klienci. Nazywana jest ona zwykle angielskim terminem „landing page”.
Strona ta, to kontynuacja przekazu zawartego w reklamie. Na niej internauta poznaje szczegóły oferty, pozostawia swoje dane osobowe dla celów przyszłego kontaktu lub też finalizuje zakup. Niby proste, ale dlaczego w takim razie, wiele internetowych kampanii marketingowych na tym etapie konwersji kończy się niepowodzeniem? Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.
Co zrobić, aby ilość odwiedzin landing page przekształcała się w wysoką konwersję?
Skuteczny landing page jest efektem długiej pracy: edytorskiej, graficznej i programistycznej. Załączone materiały w bardzo obszerny sposób tłumaczą zawiłości jego budowy. Pierwsza prezentacja to bogactwo wskazówek i rzeczywistych przykładów – materiał bardzo ciekawy i przydatny, nie tylko dla specjalistów od kampanii email marketingowych.
Według jednej z teorii, każda komercyjna strona internetowa powinna być takim landing pagem. Dlatego poniższe porady można uogólnić i zastosować z powodzeniem w szerszym kontekście, jakim jest prezentacja i sprzedaż oferty w internecie.
Landing page – co warto wykorzystać, jakich błędów uniknąć?
Pytanie...
Korzystasz z EXCEL lub PowerPoint?
Poznaj setki praktycznych przykładów!
500 funkcji Excel + 500 slajdów PowerPoint
http://alterweb.pl/-kreatory-landing-page/ polecam jeszcze ten artykuł – dobra treść o zawartości landing page na tej stronie i wiedza o kreatorach z tamtej i mamy vademecum :)