Już ponad 3 000 klientów ebooka. 
Ściąga z EXCELA dla każdego - SETKI przykładów funkcji otrzymasz w 3 minuty.
ZOBACZ EXCEL EBOOK >

Proste i tanie sposoby zwiększenia sprzedaży

Czy marketing i wszelkie działania wspierające sprzedaż muszą być drogie? Niekoniecznie. Wszystko zależy od pomysłowości i trafnego wybrania narzędzi promocji.

Oto kilka z bardziej popularnych metod promocji sprzedaży:

  • Zbieraj adresy emailowe do swoich potencjalnych klientów (formularze na stronie WWW, kupony, itp.);
  • Opracowanie atrakcyjnej broszury z zakresem oferty oraz głównymi korzyściami;
  • Przygotowanie ciekawego kalendarza firmowego z logo, adresem i telefonem firmy;
  • Połączenie nazwy firmy z łatwym do zapamiętania hasłem reklamowym (np. XYZ – najlepszy fryzjer w Tczewie);
  • Zamów koszulki, kubki, długopisy lub inne gadżety z własnym logo (zobacz pomysły na prezent dla klienta);
  • Staraj się wypowiadać na branżowych forach, gazetach lub serwisach internetowych;
  • Stwórz swój własny program lojalnościowy dla swoich klientów, który zachęci ich do stałego korzystania z Twoich usług;
  • Oddziałuj na wyobraźnię i zachęcaj. Pomyśl w jaki sposób możesz zademonstrować jakość swoich produktów lub usług przed ich zakupem (wersje demo, pokazy, zdjęcia, video, itp.);
  • Wybierz i wykorzystaj najsłabszy w handlu dzień lub godziny na zaoferowanie promocyjnych warunków (happy hours);
  • Nagradzaj klientów za dawanie rekomendacji i zachęcenie innych osób do zakupów;
  • Stwórz własne kupony rabatowe i plan ich dystrybucji;
  • Bądź na czasie z wydarzeniami (promocje świąteczne, promocje odwołujące się do ostatnich newsów, o których wszyscy mówią).

Pytanie...
Korzystasz z EXCEL lub PowerPoint?
Poznaj setki praktycznych przykładów!
500 funkcji Excel + 500 slajdów PowerPoint

Zobacz podręcznik =>

1 komentarz do “Proste i tanie sposoby zwiększenia sprzedaży”

  1. Zabrakło trochę większej ilości sposobów reklamy online ale to oczywiście zależy od brańży i nie każda działalność będzie pasować. Generalnie fajne i ciekawe pomysły, jednak z gadzetami i ulotkami trzeba uważać. Łatwo przepala się budget a efekty są średnie.

    Odpowiedz

Skomentuj Paweł Anuluj pisanie odpowiedzi

X