Powiązane wpisy

11 Comments

  1. Zobacz: Prawa konsumenta – zasady reklamacji, odstąpienie od umowy, gwarancja | Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    Aleksandra

    Witam
    Złożyłam reklamację obuwia w CCC, została odrzucona, na piśmie brak informacji, kto
    odrzuca brak pieczątki. Piszą moja wina buty przemoczone przesuszone -kpina były używane w pracy. Na moje żądanie opinii rzeczoznawcy nie odpowiadają co zrobić? Byty zareklamowane przed upływem 6 m-cy.
    pozdrawiam Aleksandra

    Odpowiedz
  3. 3

    Renata

    Witam
    Moja reklamacja w CCC też została odrzucona
    A buty założyłam parę razy, buty zimowe kupione w październiku tego roku.
    Obsługa w sklepie w CH Reduta niegrzeczna, nieuprzejma.
    Często kupowałam u nich buty ale na pewno już nie kupię . Oszuści.

    Odpowiedz
  4. 4

    Leszek

    W lipcu 2016 kupiłem w EURO-NET sp zoo smartfon HUAWEI P8 Lite . Na początku września 2016 przestał działać WiFi, wiec 04.09.2017 reklamowałem usterkę sklepie, w którym dokonałem zakupu tzn. „Sklep Legionowo”. Powiedziano mi , że naprawa może potrwać, nie potrafią określić terminu i zostanę powiadomiony, gdy aparat będzie do odbioru. Nie mogłem doczekać się informacji , więc 30.09.2017 ponownie odwiedziłem sklep. Okazało się , że aparat jest do odbioru jednak, gdy go otrzymałem zauważyłem, że ścianka tylna jest mechanicznie uszkodzona i nie przylega do obudowy. Na szczęcie sklep dysponował zdjęciami aparatu oddawanego do naprawy i bez żadnej wątpliwości widać było, że ścianka została uszkodzona, gdy aparat znajdował się w naprawie. Odmówiłem odbioru aparatu i zgłosiłem żądanie wymiany uszkodzonej obudowy. W dniu 16.10.2017 z Działu Obsługi Klienta Euro-net otrzymałem odpowiedź, że moje roszczenie zostało odrzucone , gdyż cyt. „W naszej ocenie stan estetyczny towaru nie uległ pogorszeniu w wyniku obsługi Pana reklamacji” . Na moje kolejne pismo w tej sprawie podtrzymujące roszczenie, uzupełnione zdjęciami aparatu przed i po wizycie w serwisie wykonanymi przez obsługę sklepu, otrzymałem arogancką odpowiedź, że „Dla Sprzedawcy Pana reklamacja jest zakończona.” Trzeba wyjątkowej bezczelności by tak traktować klienta. Jestem w trakcie przygotowania pozwu sądowego. Mam nadzieję, że to nauczy czegoś Euro-net.

    Odpowiedz
  5. 5

    ola

    Bardzo zawiodłam się na firmie KAZAR !!! Po dwukrotnym założoniu obuwia na obcasie -dość wysokim odkleiła się okleina ( farba?) w połowie obcasa. Pojawił się biały obcas. Buty są z rodzaju „eleganckich” , żadne kombinacje u szefca nie wchodzą w grę. Reklamacja została odrzucona , odwołałam się ale następna również nie została uwzględniona . Powód ? Mechaniczne uszkodzenie – a słyszałem, że wszystkie odmowy tak są załatwiane. Obuwie nie było bardzo drogie ,ponieważ zakupu dokonalam w galerii „Faktory” gdzie sprzedawane są końcówki kolekcji. Jednak nie zwalnia to producenta i sprzedawcy od odpowiedzialności za sprzedaż wadliwego obuwia. Nie zrezygnuję z walki ,ponieważ wiem że prawda jest po mojej stronie. Bardzo jednak dziwię się tak dużej i znanej firmie KAZAR ,że ryzykuje utratę dobrej marki z powodu odmowy przyjecia reklamacji obuwia w cenie niezbyt wysokiej. Omijam obecnie sklepy tej sieci i będę przestrzegała przed nimi wszystkich znajomych .

    Odpowiedz
  6. 6

    irena

    Deichman buty po miesiacu przemakają i się rozpadają .Ekspedientki twierdzą ze zle uzytkuje buty,reklamacja odrzucona.kosztowały 89,90

    Odpowiedz
  7. 7

    Jakub

    Kupiłem buty New Balance 349 zlotych!! Po 5 miesiącach dziura w siatce ewidentna. REKLAMACJA została odrzucona , co robić?

    Odpowiedz
  8. 8

    Anna

    Buty zakupione w sklepie Sizzer adidas ze skóry po 3 miwsiacach łuszcy sie skóra . Reklamacja odrzucona 4 krotnie opina rzeczoznawcy która dołaczyłam została podważona z opinia innego rzeczoznawcy….dramat …..taka renomowana firma a nie potrafi sie wywiazać ….dodam że przy zakupie mówili ze jest dwa lata gwarancji …

    Odpowiedz
  9. Zobacz: Co to jest rękojmia? Jaki czas odpowiedzi na reklamacje? Warunki zwrotu kosztów dostawy – pytania i odpowiedzi | Consider.pl | blog specjalistyczny | szkolenia dla firm

  10. 9

    Iwona

    Buty New Balance ML574VBU zakupione na allegro w sklepie eoryginalne rozpadają się po kilku dniach używania. Sklep nie uwzględnił reklamacji.Osoba odpowiadająca napisała: cytat „Według mnie za uszkodzenia obuwia powstało z winny użytkownika” – wiem, gramatyką osoba to pisząca nie grzeszy, (można uznać że odpowiedź jest niezrozumiała) i właśnie dlatego nie podpisała się pod pismem, jest tylko parafka i pieczątka innej firmy niż ta do której składałam reklamację, Czy tak napisana odpowiedź jest prawidłowa?

    Odpowiedz
    1. 9.1

      Jaro

      „eoryginalne.pl” prawdopodobnie sprzedaje podróbki. Naciąłem się u nich na buty Nike, w których po kilku ubrania wytarł się napiętek i obciera uniemożliwiając chodzenie. Interweniowałem u Rzecznika Konsumentów, ale wciąż odrzucili reklamacje, dodatkowo nie zgadzają się na sąd polubowny. Rozważam złożenie pisma do sądu powszechnego.

      Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER