Powiązane wpisy

7 Comments

  1. Zobacz: Prawa konsumenta – zasady reklamacji, odstąpienie od umowy, gwarancja | Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    Aleksandra

    Witam
    Złożyłam reklamację obuwia w CCC, została odrzucona, na piśmie brak informacji, kto
    odrzuca brak pieczątki. Piszą moja wina buty przemoczone przesuszone -kpina były używane w pracy. Na moje żądanie opinii rzeczoznawcy nie odpowiadają co zrobić? Byty zareklamowane przed upływem 6 m-cy.
    pozdrawiam Aleksandra

    Odpowiedz
  3. 3

    Renata

    Witam
    Moja reklamacja w CCC też została odrzucona
    A buty założyłam parę razy, buty zimowe kupione w październiku tego roku.
    Obsługa w sklepie w CH Reduta niegrzeczna, nieuprzejma.
    Często kupowałam u nich buty ale na pewno już nie kupię . Oszuści.

    Odpowiedz
  4. 4

    Leszek

    W lipcu 2016 kupiłem w EURO-NET sp zoo smartfon HUAWEI P8 Lite . Na początku września 2016 przestał działać WiFi, wiec 04.09.2017 reklamowałem usterkę sklepie, w którym dokonałem zakupu tzn. „Sklep Legionowo”. Powiedziano mi , że naprawa może potrwać, nie potrafią określić terminu i zostanę powiadomiony, gdy aparat będzie do odbioru. Nie mogłem doczekać się informacji , więc 30.09.2017 ponownie odwiedziłem sklep. Okazało się , że aparat jest do odbioru jednak, gdy go otrzymałem zauważyłem, że ścianka tylna jest mechanicznie uszkodzona i nie przylega do obudowy. Na szczęcie sklep dysponował zdjęciami aparatu oddawanego do naprawy i bez żadnej wątpliwości widać było, że ścianka została uszkodzona, gdy aparat znajdował się w naprawie. Odmówiłem odbioru aparatu i zgłosiłem żądanie wymiany uszkodzonej obudowy. W dniu 16.10.2017 z Działu Obsługi Klienta Euro-net otrzymałem odpowiedź, że moje roszczenie zostało odrzucone , gdyż cyt. „W naszej ocenie stan estetyczny towaru nie uległ pogorszeniu w wyniku obsługi Pana reklamacji” . Na moje kolejne pismo w tej sprawie podtrzymujące roszczenie, uzupełnione zdjęciami aparatu przed i po wizycie w serwisie wykonanymi przez obsługę sklepu, otrzymałem arogancką odpowiedź, że „Dla Sprzedawcy Pana reklamacja jest zakończona.” Trzeba wyjątkowej bezczelności by tak traktować klienta. Jestem w trakcie przygotowania pozwu sądowego. Mam nadzieję, że to nauczy czegoś Euro-net.

    Odpowiedz
  5. 5

    ola

    Bardzo zawiodłam się na firmie KAZAR !!! Po dwukrotnym założoniu obuwia na obcasie -dość wysokim odkleiła się okleina ( farba?) w połowie obcasa. Pojawił się biały obcas. Buty są z rodzaju „eleganckich” , żadne kombinacje u szefca nie wchodzą w grę. Reklamacja została odrzucona , odwołałam się ale następna również nie została uwzględniona . Powód ? Mechaniczne uszkodzenie – a słyszałem, że wszystkie odmowy tak są załatwiane. Obuwie nie było bardzo drogie ,ponieważ zakupu dokonalam w galerii „Faktory” gdzie sprzedawane są końcówki kolekcji. Jednak nie zwalnia to producenta i sprzedawcy od odpowiedzialności za sprzedaż wadliwego obuwia. Nie zrezygnuję z walki ,ponieważ wiem że prawda jest po mojej stronie. Bardzo jednak dziwię się tak dużej i znanej firmie KAZAR ,że ryzykuje utratę dobrej marki z powodu odmowy przyjecia reklamacji obuwia w cenie niezbyt wysokiej. Omijam obecnie sklepy tej sieci i będę przestrzegała przed nimi wszystkich znajomych .

    Odpowiedz
  6. 6

    irena

    Deichman buty po miesiacu przemakają i się rozpadają .Ekspedientki twierdzą ze zle uzytkuje buty,reklamacja odrzucona.kosztowały 89,90

    Odpowiedz
  7. 7

    Jakub

    Kupiłem buty New Balance 349 zlotych!! Po 5 miesiącach dziura w siatce ewidentna. REKLAMACJA została odrzucona , co robić?

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER