Powiązane wpisy

18 Comments

  1. 1

    Aleksandra

    Witam
    Złożyłam reklamację obuwia w CCC, została odrzucona, na piśmie brak informacji, kto
    odrzuca brak pieczątki. Piszą moja wina buty przemoczone przesuszone -kpina były używane w pracy. Na moje żądanie opinii rzeczoznawcy nie odpowiadają co zrobić? Byty zareklamowane przed upływem 6 m-cy.
    pozdrawiam Aleksandra

    Odpowiedz
  2. 2

    Renata

    Witam
    Moja reklamacja w CCC też została odrzucona
    A buty założyłam parę razy, buty zimowe kupione w październiku tego roku.
    Obsługa w sklepie w CH Reduta niegrzeczna, nieuprzejma.
    Często kupowałam u nich buty ale na pewno już nie kupię . Oszuści.

    Odpowiedz
  3. 3

    Leszek

    W lipcu 2016 kupiłem w EURO-NET sp zoo smartfon HUAWEI P8 Lite . Na początku września 2016 przestał działać WiFi, wiec 04.09.2017 reklamowałem usterkę sklepie, w którym dokonałem zakupu tzn. „Sklep Legionowo”. Powiedziano mi , że naprawa może potrwać, nie potrafią określić terminu i zostanę powiadomiony, gdy aparat będzie do odbioru. Nie mogłem doczekać się informacji , więc 30.09.2017 ponownie odwiedziłem sklep. Okazało się , że aparat jest do odbioru jednak, gdy go otrzymałem zauważyłem, że ścianka tylna jest mechanicznie uszkodzona i nie przylega do obudowy. Na szczęcie sklep dysponował zdjęciami aparatu oddawanego do naprawy i bez żadnej wątpliwości widać było, że ścianka została uszkodzona, gdy aparat znajdował się w naprawie. Odmówiłem odbioru aparatu i zgłosiłem żądanie wymiany uszkodzonej obudowy. W dniu 16.10.2017 z Działu Obsługi Klienta Euro-net otrzymałem odpowiedź, że moje roszczenie zostało odrzucone , gdyż cyt. „W naszej ocenie stan estetyczny towaru nie uległ pogorszeniu w wyniku obsługi Pana reklamacji” . Na moje kolejne pismo w tej sprawie podtrzymujące roszczenie, uzupełnione zdjęciami aparatu przed i po wizycie w serwisie wykonanymi przez obsługę sklepu, otrzymałem arogancką odpowiedź, że „Dla Sprzedawcy Pana reklamacja jest zakończona.” Trzeba wyjątkowej bezczelności by tak traktować klienta. Jestem w trakcie przygotowania pozwu sądowego. Mam nadzieję, że to nauczy czegoś Euro-net.

    Odpowiedz
  4. 4

    ola

    Bardzo zawiodłam się na firmie KAZAR !!! Po dwukrotnym założoniu obuwia na obcasie -dość wysokim odkleiła się okleina ( farba?) w połowie obcasa. Pojawił się biały obcas. Buty są z rodzaju “eleganckich” , żadne kombinacje u szefca nie wchodzą w grę. Reklamacja została odrzucona , odwołałam się ale następna również nie została uwzględniona . Powód ? Mechaniczne uszkodzenie – a słyszałem, że wszystkie odmowy tak są załatwiane. Obuwie nie było bardzo drogie ,ponieważ zakupu dokonalam w galerii “Faktory” gdzie sprzedawane są końcówki kolekcji. Jednak nie zwalnia to producenta i sprzedawcy od odpowiedzialności za sprzedaż wadliwego obuwia. Nie zrezygnuję z walki ,ponieważ wiem że prawda jest po mojej stronie. Bardzo jednak dziwię się tak dużej i znanej firmie KAZAR ,że ryzykuje utratę dobrej marki z powodu odmowy przyjecia reklamacji obuwia w cenie niezbyt wysokiej. Omijam obecnie sklepy tej sieci i będę przestrzegała przed nimi wszystkich znajomych .

    Odpowiedz
    1. 4.1

      Malwina

      Polecam rzeczoznawców. Nie ma co tracić nerwy na szarpanie się z korporacjami. Też miałam wątpliwą przyjemność reklamowania botków od nich. W sieci znalazłam stronę Rzeczoznawców Maj i muszę przyznać, że nie żałuję. Fachowo podeszli do tematu i jak jeszcze raz będę miała problem z reklamacją butów, to nie będę zwlekać ani chwili.

      Odpowiedz
  5. 5

    irena

    Deichman buty po miesiacu przemakają i się rozpadają .Ekspedientki twierdzą ze zle uzytkuje buty,reklamacja odrzucona.kosztowały 89,90

    Odpowiedz
    1. 5.1

      Tosia

      Miałam dokładnie to samo, to jakaś żenada po prostu. Jak tylko dostałam decyzję, od razu postanowiłam udać się do rzeczoznawcy, znajomy dał mi namiary na Rzeczoznawców Maj, sprawa jest w toku, ale póki co współpraca z nimi sprawia, że jestem naprawdę dobrej myśli.

      Odpowiedz
  6. 6

    Jakub

    Kupiłem buty New Balance 349 zlotych!! Po 5 miesiącach dziura w siatce ewidentna. REKLAMACJA została odrzucona , co robić?

    Odpowiedz
    1. 6.1

      marcin

      Haha – ja tak samo – model V8- 880
      Wszystko odrzucają

      Odpowiedz
  7. 7

    Anna

    Buty zakupione w sklepie Sizzer adidas ze skóry po 3 miwsiacach łuszcy sie skóra . Reklamacja odrzucona 4 krotnie opina rzeczoznawcy która dołaczyłam została podważona z opinia innego rzeczoznawcy….dramat …..taka renomowana firma a nie potrafi sie wywiazać ….dodam że przy zakupie mówili ze jest dwa lata gwarancji …

    Odpowiedz
  8. 8

    Iwona

    Buty New Balance ML574VBU zakupione na allegro w sklepie eoryginalne rozpadają się po kilku dniach używania. Sklep nie uwzględnił reklamacji.Osoba odpowiadająca napisała: cytat “Według mnie za uszkodzenia obuwia powstało z winny użytkownika” – wiem, gramatyką osoba to pisząca nie grzeszy, (można uznać że odpowiedź jest niezrozumiała) i właśnie dlatego nie podpisała się pod pismem, jest tylko parafka i pieczątka innej firmy niż ta do której składałam reklamację, Czy tak napisana odpowiedź jest prawidłowa?

    Odpowiedz
    1. 8.1

      Jaro

      “eoryginalne.pl” prawdopodobnie sprzedaje podróbki. Naciąłem się u nich na buty Nike, w których po kilku ubrania wytarł się napiętek i obciera uniemożliwiając chodzenie. Interweniowałem u Rzecznika Konsumentów, ale wciąż odrzucili reklamacje, dodatkowo nie zgadzają się na sąd polubowny. Rozważam złożenie pisma do sądu powszechnego.

      Odpowiedz
  9. 9

    daniel

    Do rzeczoznawcy (biegłego sądowego, by nie mogli podważyć opinii), jak odrzucą (co często niestety ma miejsce, bo sklepy chcą uniknąć kosztów) to pozew – do 2.000 to koszt 30zł.

    Odpowiedz
  10. 10

    Paulina

    Niestety złota bransoletka, kupiona niecały rok temu, nadaje się już chyba tylko na złom. 
    Po KILKU okazjonalnych założeniach bransoletka miała wiele wgnieceń, a ogniwa straciły swój pierwotny kształt. Pierwsza reklamacja została przyjęta. Ucieszyłam się z nowej bransoletki, tym razem nosiłam ją z jeszcze większą uwagą (choć nie uważam, by bransoletka za ok.1000zł wymagała uwagi godnej unikalnego klejnotu, ale mimo to tak ją traktowałam, przewidując co może się stać) – po KILKU założeniach znowu to samo. Wynika to niestety ze złej konstrukcji biżuterii, być może ten wzór nie jest dobrze dobrany do miękkiego kruszca jakim jest złoto? Tym razem reklamacja nie została uznana, gdyż stwierdzono że to “uszkodzenie ma charakter mechaniczny i powstało w trakcie użytkowania produktu”. Przez ten rok mogłam bardzo krótko cieszyć się wybranym wzorem, ponieważ bransoletka większość czasu przeleżała w salonie.
    Szkoda, bo kupiłam w tym sklepie dużo biżuterii, zostawiłam tam razem z mężem na pewno mocne kilkanaście tysięcy jak nie więcej – nasze upominki, prezenty na różne okazje, pierścionek zaręczynowy, obrączki, nawet kolejną bransoletkę miałam na oku, ale muszę zmienić firmę na inną :-(

    Odpowiedz
  11. 11

    Joanna

    W lipcu zakupiłam buty dla syna firmy Puma w sklepie Martens…. po 3 miesiącach użytkowania dziurki na sznurówki zaczęły się przecierać tworząc przerwania. W sklepie poproszono mnie o wybranie opcji albo zwrot pieniędzy albo wymiana obuwia na nowe. Ze względu że syn ma 8 lat to bezsensowne było dla mnie aby mi wymienili obuwie po 3 miesiącach na ten sam rozmiar, wiec poprosiłam o zwrot pieniędzy…… a tu zonk….. kupujesz pumy i ich nie zawiązujesz bo dziurki się przecierają….. takie magiczne buty dla dzieci… nadmienię ze dziurki były nie obszyte ani nie zabezpieczone niczym, wiec kupujesz buty dla dzieciaka i na nie patrzysz…..

    Odpowiedz
  12. 12

    Ola

    Firma Enz….. Pol….zakupiony towar u nich był po niedługim czasie reklamowany, został odesłany jako naprawiony-ponowne wysłanie – odesłanie z odrzuceniem reklamacji .taktyka podobno stosowana w tej firmie. Żadnych kart naprawy. Brak kontaktu, nieodpisywali nieoddzwaniali. Jeżeli ktoś miał z nimi do czynienia proszę o kontakt.

    Odpowiedz
  13. 13

    Gośka

    Kupiłam śliczne kozaki w CCC, zasuwane na zamek, założyłam je może dwa razy i zamek się rozszedł, tak po prostu. Pani w sklepie uznała, że to uszkodzenie mechaniczne spowodowane złym użytkowaniem, reklamacja zostałą uszkodzona. Udałam się do rzeczoznawcy, od znajomej dostałam namiary na Rzeczoznawców Maj. Podeszli do sprawy rzetelnie i fachowo, dzięki czemu CCC nie miało wyjścia i musieli uznać odwołanie, także zdecydowanie polecam takie rozwiązanie.

    Odpowiedz
  14. 14

    Wojciech

    Reklamacja dotyczyła:
    – zasilacza, który nie działa wg opisu – nie można uzyskać jednolitego koloru diód
    – 2 szt serwa – brak reakcji podczas testowania testerem (elektronika modelarska)
    Zakupy były w dwóch osobnych zamówieniach – dwie osobne paczki
    Sklep dostarczył powyższe rzeczy po ponad 2 tygodniach na moje stanowcze żądanie z komentarzem, że sklep w takim przypadku łączy zamówienia i wysyła jedną przesyłką (choć były zapłacone dwie przesyłki). W końcu otrzymałem w dwóch osobnych przesyłkach, tyle tylko, że rzeczy nie działały właściwie. Po zareklamowaniu otrzymałem informację o odrzuceniu reklamacji a uzasadnienie otrzymam jak zapłacę za przesyłkę zwrotną zepsutych części – w mailu informacja tylko, że wysłali dobre rzeczy.

    Niestety jest to przykład sporu słowo przeciwko słowie, jeśli ktoś ma pomysł jak rozwiązać problem lub go nagłośnić, żeby inni się nie sparzyli to bardzo proszę.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo