Powiązane wpisy

10 Comments

  1. Zobacz: Koszt wdrożenia CRM – cz.1 sprzęt – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Insight konsumencki – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Udane wdrożenie i rozwój CRM – najlepsze praktyki – Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Pipeline i prognoza sprzedaży – przykład – Consider – marketing krytyczny

  5. 5

    TB

    Czy „licencja typu Call” oznacza Client Access License (czyli CAL)? Autokorektowy chochlik?

    Odpowiedz
    1. 5.1

      consider

      Dzięki, to było o jedno „l” za daleko… ;)

      Odpowiedz
  6. Zobacz: Utrzymanie klientów – strategie oraz sposoby budowania lojalności | Consider – marketing krytyczny

  7. Zobacz: Jak działa CRM i czym jest w rzeczywistości? | Consider – marketing krytyczny

  8. 6

    Aleksandra More7

    Ceny mogą niektórych przerażać, a szczególnie małe firmy. jednakże moim zdaniem nie należy patrzeć w pierwszej kolejności na cenę, a jednak na dopasowanie i funkcjonalność. jeśli system ma wspomagać firmę i poprawić jej kondycję, to nie może być pierwszym lepszym. Polecam przeczytać artykuły edukacyjne i zapoznać się z jednym z najlepszych polskich systemów – http://www.crm7.pl

    Odpowiedz
  9. 7

    Tomek

    Nie zapominajmy o modelach SaaS. Coraz więcej CRM’mów można spotkać właśnie rozliczanych w takim modelu, jak np. https://egito.pl. Na dodatek niektóre z nich można modyfikować zgodnie ze swoimi potrzebami. Oczywiście wówczas cena za użytkowanie systemu jest ustalana z reguły indywidualnie. W każdym razie pomimo modelu serwerowego, CRM może nadal zachować swoją elastyczność.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER