O czym warto pamiętać podczas opracowywania emailingu? Zadbanie wyłącznie o treść komunikatu z pewnością nie wystarczy. Trzeba wziąć pod uwagę szereg inyych elementów. O metodach podnoszących skuteczność email marketingu można pisać w nieskończoność. Dlatego bardzo pomocne okazują się wszelkie opracowania, które podchodzą do tego tematu w sposób syntetyczny i prosty.
Poniżej prezentacja zawierająca ciekawe porady i przykłady. Dotyczą one w głównej mierze sposobu tworzenia i rozplanowania layoutów newsletterów.
Wybrane wskazówki i zagadnienia omawiane w prezentacji to:
- pola „od” oraz „tytuł” są ważniejsze od designu;
- używaj zagnieżdżonych tabel HTML;
- wykorzystaj formatowanie CSS;
- testuj wygląd emailingu w różnych klientach pocztowych;
- korzystaj ze sprawdzonych ESP (Email Service Providers);
- kilka przykładów na temat jakie kodowanie powinno być stosowane lub unikane;
- warto wykorzystać serwisy z wzorcami emailingów, np.: MailChimp lub Campaign Monitor (oraz lista licznych innych serwisów pomocnych przy email markeitngu – także darmowych, slajd 32).
Pytanie...
Korzystasz z EXCEL lub PowerPoint?
Poznaj setki praktycznych przykładów!
500 funkcji Excel + 500 slajdów PowerPoint
Literówka w emalii