X

Prezentacja Steve Jobs’a – nowy iPhone / San Francisco 2007

Pewne wydarzenia marketingowe przechodzą do historii. Jednymi z nich były z pewnością prezentacje Steva Jobsa. I nie chodzi tutaj o słynny czarny golf i jeansy. Raczej o sposób mówienia (wyrazistego i zrozumiałego), technikę argumentowania (odwoływania się do potrzeb klientów), obrazowania problemów (wysoce dopracowane wizualizacje), poczucie humoru oraz przede wszystkim formę. Prezentacja była zawsze historią – ze swoim wstępem, rozwinięciem i zakończeniem. Tak właśnie powinna wyglądać profesjonalna prezentacja; niezależnie od tego, czy trwa 10 minut, czy półtorej godziny.

Co można jeszcze zaznaczyć, wszystko wydaje się tutaj płynne i naturalne. Dopiero z wypowiedzi współpracowników założyciela Apple’a możemy dopiero wnioskować, z iloma godzinami przygotowań i prób wiązało się każde z tych show. Bez nakładów nie ma rezultatów. Także w dziedzinie prezentacji.

 

Dodaj komentarz


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo