Powiązane wpisy

2 Comments

  1. 1

    Lech

    “Dlaczego zatem ich tu nie umieszczać?”
    Miło to słyszeć, bo właśnie przymierzam się do własnej kampanii reklamowej. Od lat zawodowo zajmuję się turystyką w ogólności, a działaniami promocyjnymi w szczególności. Hobbistycznie natomiast interesuję się promowaniem regionalnych walorów historyczno-kulturowych, które wyraźnie przegrywają na tle turystyki komercyjnej. Przedstawienie w nowej, atrakcyjnej formie tematów wydających się nie być do tego stworzonymi, uważam za ciekawe wyzwanie. Poza tym adaptacja narzędzi i taktyk nowoczesnego marketingu do takich “surowych” jeszcze obszarów działania wydaje się być znaczenie bardziej twórcze, niż odtwórcze.
    W tym celu konstruuje nową markę, która wypromuje tradycyjne wzorce we współczesnej modzie i sztuce. Z chęcią więc, gdy tylko bieżące zamówienia i obowiązki zawodowe pozwolą mi na dopracowanie strategii marketingowej i metod jej wdrożenia, prześlę ją na skrzynkę. Nawet jeśli moja koncepcja kampanii reklamowej nie wciągnie Cię tak samo, jak ta powyżej, to zawsze jestem ciekaw opinii profesjonalisty patrzącego na sprawę z innej perspektywy:)
    A co do artykułu, to oferta kampanii reklamowej inFakt, jest w moim przypadku bardzo interesująca. Wykorzystuje szeroki zakres kanałów komunikacji z klientem, które działają równolegle. Ma to duże znaczenie, gdy celem marketingowym jest zwiększenie rozpoznawalności marki lub wprowadzenie nowego produktu/usługi. Z pewnością mają też ściśle określoną ścieżkę, budującą kolejne etapy zaangażowania klienta? Tu chyba trzeba zapytać u źródła.
    Twój wpis dobrze obrazuje zamysł takiej kampanii marketingowej, dlatego chętnie będę go udostępniał jako godną polecenia inspirację:)

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo