Powiązane wpisy

6 Comments

  1. Zobacz: Od cold calla do budowy relacji – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy handlowej – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Jak pisać marketingowo, aby zainteresować, przekonać, sprzedać – Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Spotkanie biznesowe – rób to dobrze lub nie zawracaj… Porady i techniki organizacyjne. | Consider | blog okołohandlowy

  5. 5

    Arek

    Czy warto podawać swoje imię i nazwisko oraz informację z jakiej firmy dzwonimy na początku, czy można to zrobić zadaniu kilku pytań wstępnych?

    Odpowiedz
    1. 5.1

      Kasia

      Arku, nie przedstawienie siebie i firmy to poważny błąd. Rozpoczęciem rozmowy telefonicznej zawsze musi być informacja „kto mówi”.
      Pozdrawiam,

      Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER