Powiązane wpisy

5 Comments

  1. Zobacz: Nike, Lance i to na czym rzeczywiście był. – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Brief kreatywny i single mind – Consider – marketing krytyczny

  3. 3

    paweł

    branding jest bardzo ważny, ale niestety także kosztogenny, więc małe firmy na poczatku bardziej skupiają się na marketingu i sprzedazy

    Odpowiedz
  4. Zobacz: Kreowanie wizerunku firmy | Consider | blog okołohandlowy

  5. 4

    Mateusz Hauer

    generalnie w obecnym świecie obrazu i grafik, sprzedawanie projektem produktu i jego dopasowaniem do grupy odbiorczej logo ma na tyle duże znaczenie że marketing i sprzedaż warto zacząć na równi z opracowaniem i budową marki poprzez logo i identyfikację. Mimo że takie opracowanie nieco kosztuje to zwróci się z nawiązką. To po prostu solidna inwestycja w brand i firmę.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER