Jakby ktoś nie zauważył lub zapomniał, to niniejszym informuję (lub przypominam), że w ostatnich latach zaszły bardzo duże zmiany w marketingu. Znaczenia nabrały zupełnie nowe kanały kontaktu z klientami. Jednocześnie wcześniej wykorzystywane narzędzia marketingowe stały się mniej skuteczne.
Social, „fejs”, mobile, to pojęcia, które na dobre zadomowiły się w słownikach marketerów. Zmiany, zmiany, zmiany. Nowe działania marketingowe powinny podążać za tymi trendami i wykorzystywać kanały komunikacji, którymi coraz szerzej, oraz w coraz to odmienny sposób, posługują się konsumenci.
Warto podsumować ostanie trendy i przejrzeć tzw. „nowoczesne narzędzia marketingowe” wykorzystywane na rynku. Dlatego w tym celu polecam lekturę poniższej prezentacji. Chociaż do niektórych ze slajdów i danych na niej pokazywanych warto podchodzić z dużym dystansem.
Pytanie...
Korzystasz z EXCEL lub PowerPoint?
Poznaj setki praktycznych przykładów!
500 funkcji Excel + 500 slajdów PowerPoint
Warto dodać, że do nowych możliwości marketingowców należą tzw. wirtualne spacery czy zdjęcia 360 stopni. Idealnie nadają się do prezentacji hoteli, restauracji, które nie tylko przyciągną nowych klientów ale również podniosą atrakcyjność tych firm.
Nie wstyd Ci w tak durny sposób się reklamować. To skrajnie żałosnep
Pewnie dlatego coraz więcej mamy klientów do tworzonych szybko wizualizacji 3D