Naucz się szybko Excela i PowerPointa! Sprawdź moje ebooki - już ponad 3 000 klientów.
   > Promocja na BESTSELLER: "EXCEL - nauka na przykładach" POBIERZ fragmenty DEMO >

Jak skutecznie sprzedawać?

David Ogilvy, zwany często „ojcem reklamy”, to twórca niezapomnianych kampanii i założyciel jednej z najbardziej znanych firm reklamowych. Mało kto jednak wie, że zaczynał on swoją karierę jako sprzedawca. A wprost rzecz ujmując, jako zwykły domokrążca. Te doświadczenia posłużyły mu potem w reklamie. Gdyż jak sam to celnie ujmuje: „w reklamie nie chodzi o nic innego jak o sprzedaż”.

Sprzedaż według D. Ogilvy

Główna zasada jest prosta – z im większą ilością potencjalnych klientów się kontaktujesz, tym rozpoczynasz więcej tematów sprzedażowych i jesteś bliżej konkretnych zamówień.  Jednak to o czym warto pamiętać jest to, że w sztuce pozyskiwania klientów nie można mylić ilości z jakością. A czy jest ta jakość? Przede wszystkim chodzi tu o wiarę w produkt, który się sprzedaje. Nie można przekonywać innych do zakupu, jeżeli samemu nie jest się przekonanym o zaletach danego towaru. A stanie się to dopiero wtedy, gdy będziemy w stanie go przedstawić przy pomocy jednej obietnicy dawanej klientowi. Obietnica ta powinna być jednak wystarczająco mocna, fascynująca oraz unikalna.

Więcej trafnych porad dotyczących sprzedaży znajdziecie w poniższej prezentacji.

 

Jeszcze na koniec szybkie pytanie...
Korzystasz z EXCEL lub PowerPoint?
Poznaj Naukę na przykładach!
500 funkcji Excel + 500 slajdów PowerPoint

Zobacz podręcznik =>

Dodaj komentarz

X