Powiązane wpisy

6 Comments

  1. Zobacz: Skróty, akronimy i terminy używane w marketingu i sprzedaży – lista plus krótkie definicje – Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    Wojciech

    Wielkie dzięki za ten artykuł! Bardzo pomocny, napisany jasnym językiem!

    Odpowiedz
  3. Zobacz: Metody wyznaczania cen produktów i usług – Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Segmentacja przez analizę RFM - semrafin.com

  5. 3

    Iza

    No nie wiem, segmentacja klientów w Excelu jakoś mnie nie przekonuje. Najwygodniejszy do tego jest CRM. Ja korzystam z webowego systemu Kamflex. Dodaję sobie własne parametry i łatwo dzielę klientów według dowolnych kryteriów. Rozumiem, że excel na początek może być wystarczający, ale w pewnym momencie jest w nim po prostu zbyt dużo danych aby mógł być użytkowany efektywnie.

    Odpowiedz
    1. 3.1

      Piotrek

      Też jestem zwolennikiem CRM, ale… Nie każdy system CRM ma moduły analityczne do segmentacji. Po drugie segmentację wykonuje się raz na parę miesięcy, czasem raz na rok. I wtedy niektóre wyliczenia łatwiej zrobić w Excelu, niż inwestować w oddzielne aplikacje.

      Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

Artykuł okazał się pomocny? Like it :)