X

Strategia rozwoju nowych produktów

Nowe produkty nie biorą się z niczego. Są konsekwencją długiej i ciężkiej pracy całego zespołu ludzi. Aby mogli oni skutecznie realizować swoje zadania musi im jednak towarzyszyć odpowiednia kultura organizacyjna – pozwalająca skoncentrować się na poszukiwaniu innowacji i wprowadzaniu nowych pomysłów w życie.

Wprowadzenie produktu na rynek jest projektem czasochłonnym, kosztownym i obarczonym znaczącym ryzykiem. Dlatego zgodnie z metodyką zarządzania projektami powinien być podzielony na etapy i szczegółowo analizowany na każdym z nich. Jakie to etapy? O tym dowiecie się z załączonej prezentacji.

Jej autor w bardzo przystępny i syntetyczny sposób opisał strategię rozwoju nowych produktów. Wytłumaczył po kolei każdy z kluczowych etapów procesu wdrożenia oraz przedstawił kluczowe elementy, które decydują o tym, że w jednych firmach takie projekty przebiegają sprawnie i kończą się sukcesem, a w innych nie.

Strategia rozwoju nowych produktów – etapy oraz czynniki sukcesu

Jeszcze na koniec szybkie pytanie...
Korzystasz z EXCEL lub PowerPoint?
Poznaj Naukę na przykładach!
500 funkcji Excel + 500 slajdów PowerPoint

Zobacz podręcznik =>

Dodaj komentarz