Nowe produkty nie biorą się z niczego. Są konsekwencją długiej i ciężkiej pracy całego zespołu ludzi. Aby mogli oni skutecznie realizować swoje zadania musi im jednak towarzyszyć odpowiednia kultura organizacyjna – pozwalająca skoncentrować się na poszukiwaniu innowacji i wprowadzaniu nowych pomysłów w życie.
Wprowadzenie produktu na rynek jest projektem czasochłonnym, kosztownym i obarczonym znaczącym ryzykiem. Dlatego zgodnie z metodyką zarządzania projektami powinien być podzielony na etapy i szczegółowo analizowany na każdym z nich. Jakie to etapy? O tym dowiecie się z załączonej prezentacji.
Jej autor w bardzo przystępny i syntetyczny sposób opisał strategię rozwoju nowych produktów. Wytłumaczył po kolei każdy z kluczowych etapów procesu wdrożenia oraz przedstawił kluczowe elementy, które decydują o tym, że w jednych firmach takie projekty przebiegają sprawnie i kończą się sukcesem, a w innych nie.
Prezentacja wizualnie jak z lat 70-tych, ale merytorycznie warta przejrzenia.
Strategia rozwoju nowych produktów – etapy oraz czynniki sukcesu
Pytanie...
Korzystasz z EXCEL lub PowerPoint?
Poznaj setki praktycznych przykładów!
500 funkcji Excel + 500 slajdów PowerPoint