Powiązane wpisy

2 Comments

  1. Grzegorz Szymański

    Zrozum, analizuj, działaj – chyba jedna z najważniejszych i najciekawszych formuł. Uważam, że tylko w taki sposób możemy gdzieś ruszyć.

    Odpowiedz
  2. Grzegorz Szymański

    Dobre mierzenie efektów konkretnej kampanii reklamowej jest absolutnie konieczne, jeśli chcemy osiągnąć długofalowe efekty. Niestety, nie zawsze się to udaje. Ważny jest też dobór narzędzi.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright © CONSIDER.PL


Kurs z Excela - samouczek HIT!

⇒ 500 przykładów funkcji ⇒ zadania z rozwiązaniami ⇒ triki i wskazówki

SPRAWDŹ 

i pobierz fragment za darmo


X
ZDOBĄDŹ umiejętności ANALITYCZNE - dołącz do KURSU!