O autorze bloga słów kilka.

Mam na imię Piotrek i od ponad 10 lat jestem związany zawodowo z marketingiem i sprzedażą. Pracowałem przy rozmaitych produktach, usługach i projektach; w firmach z milionami klientów, a także w tych co mają ich zaledwie kilkudziesięciu; w tych międzynarodowych i w tych lokalnych. Zajmowałem się analityką danych, marketingiem strategicznym i operacyjnym, wsparciem sprzedaży, e-commerce, CRM, rozwojem produktów, zagadnieniami logistycznymi i finansowymi. I generalnie nadal się tym zajmuję.

Jako marketingowiec preferuję konkretne działania sprzedażowe ponad pseudo-wizerunkowe. Pasjonuję się analityką na dużych zbiorach danych i metodami syntetycznej wizualizacji. Statystycznie rzecz biorąc, częściej się z czymś nie zgadzam, niż zgadzam.

Co robię?: analizuję, opisuję, wyjaśniam, kwestionuję, doradzam, szkolę, prezentuję, wdrażam, koordynuję.

W oparciu o…: dane, doświadczenie, informacje wewnętrzne / zewnętrzne, wyznaczone cele, elementy matematyki i statystyki, algorytmy, modelowanie i prognozowanie.

Korzystam z …: Excel (w tym Power Query, Power Pivot, VBA), SAS Enterprise Guide, RStudio, QlikView, Microstrategy, SAP Lumira, Teradata SQL Assistant; , Power BI, MS SQL Server

Cenię:

  • prostotę – bo wszystko co skuteczne jest z natury proste;
  • pragmatyzm – bo teorii miło się słucha, ale z reguły ma się nijak do rzeczywistości,
  • zmiany w sposobie myślenia i działaniu – bo zawsze są początkiem czegoś nowego.

W czym mogę pomóc?

Zapraszam do kontaktu: consider@consider.pl

 


 

O blogu consider.pl

od 5 lat prowadzę niniejszego bloga, na którym dzielę się wiedzą z zakresu różnych zagadnień biznesowych, analityki danych, narzędzi i działań marketingowych, sprzedaży, e-commerce, zachowań konsumenckich. Jego głównym celem jest gromadzenie w jednym miejscu praktycznej wiedzy pomocnej w życiu zawodowym.

Każdego miesiąca ponad 40 tys. użytkowników odwiedza skromne progi niniejszej witryny. Jedni znajdują tu odpowiedź na swoje pytania, inni trochę inspiracji do dalszych poszukiwań, kolejni zrzynają całe akapity i przyklejają je do swoich prac zaliczeniowych, pozostali … właściwie to nie wiem, co oni tu robią i czego szukają, ale pozdrawiam gorąco wszystkich :)

Jak się okazuje blog ten jest także ciekawą lekturą dla konsumentów. Sporo komentarzy oraz emaili pochodzi właśnie od nich. Dzięki lekturze umieszczanych tutaj postów mają oni szansę poznać i zrozumieć, w jaki sposób firmy próbują wpływać na ich decyzje zakupowe, jakie przysługują im prawa, na co powinni zwracać uwagę podczas dokonywanych transakcji oraz jak postępować, aby zwycięsko wychodzić z sytuacji spornych powstałych na tle handlowym. Taki blog dobra rada.

Życzę miłej lektury!

Piotrek

 

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER