O mnie (tj. autorze bloga) słów kilka.

Od ponad 10 lat jestem związany zawodowo z marketingiem i sprzedażą. Pracowałem przy rozmaitych produktach, usługach i projektach; w firmach z milionami klientów, a także w tych co mają ich zaledwie kilkudziesięciu; w tych międzynarodowych i w tych lokalnych. Zajmowałem się marketingiem strategicznym, jak i operacyjnym. A przy okazji pracowałem nad projektami związanymi z m.in.: wsparciem sprzedaży, CRM, obsługą klientów, rozwojem produktów, logistyką, finansami.

Jako marketingowiec jestem wyznania produktowego, preferuję konkretne działania sprzedażowe ponad pseudo-wizerunkowe. Pasjonuję się analityką na dużych zbiorach danych i metodami syntetycznej wizualizacji. Statystycznie rzecz biorąc, częściej się z czymś nie zgadzam, niż zgadzam.

Co robię?: analizuję, opisuję, wyjaśniam, kwestionuję, doradzam, szkolę, prezentuję, wdrażam, koordynuję.

W oparciu o…: dane, doświadczenie, informacje wewnętrzne / zewnętrzne, wyznaczone cele, elementy matematyki i statystyki, algorytmy, modelowanie i prognozowanie.

Cenię:

  • prostotę – bo wszystko co skuteczne jest z natury proste;
  • pragmatyzm – bo teorii miło się słucha, ale z reguły ma się nijak do rzeczywistości,
  • zmiany w sposobie myślenia i działaniu – bo zawsze są początkiem czegoś nowego.

W czym mogę pomóc?

  • szkolenia dla firm z zakresu pracy na danych i analiz baz danych, marketingu efektywnościowego, e-commerce, zarządzania projektami (więcej na temat szkoleń)
  • analizy danych, opracowanie raportów i prezentacji, konsulting w zakresie marketingu i sprzedaży B2C, B2B, e-commerce

Zapraszam do kontaktu: consider@consider.pl

 


 

O blogu consider.pl

od 5 lat prowadzę niniejszego bloga, na którym dzielę się wiedzą z zakresu narzędzi i działań marketingowych, e-commerce, zachowań konsumenckich. Jego głównym celem jest gromadzenie w jednym miejscu praktycznej wiedzy pomocnej w życiu zawodowym.

Na blogu poruszane są różne tematy około handlowe dotyczące e-commerce, jak i sprzedaży tradycyjnej. Najwięcej informacji znajdziecie o: nowoczesnych działaniach i narzędziach marketingowych, metodach wsparcia sprzedaży, sposobach komunikacji rynkowej, technikach sprzedaży na rynku B2B i B2C, sposobach analizy baz danych, rozwiązaniach informatycznych służących rozwojowi biznesu.

Każdego miesiąca ponad 40 tys. użytkowników odwiedza skromne progi niniejszej witryny. Jedni znajdują tu odpowiedź na swoje pytania, inni trochę inspiracji do dalszych poszukiwań, kolejni zrzynają całe akapity i przyklejają je do swoich prac zaliczeniowych, pozostali … właściwie to nie wiem, co oni tu robią i czego szukają, ale pozdrawiam gorąco wszystkich :)

Jak się okazuje blog ten jest także ciekawą lekturą dla konsumentów. Sporo komentarzy oraz emaili pochodzi właśnie od nich. Dzięki lekturze umieszczanych tutaj postów mają oni szansę poznać i zrozumieć, w jaki sposób firmy próbują wpływać na ich decyzje zakupowe, jakie przysługują im prawa, na co powinni zwracać uwagę podczas dokonywanych transakcji oraz jak postępować, aby zwycięsko wychodzić z sytuacji spornych powstałych na tle handlowym. Taki blog dobra rada.

Życzę miłej lektury!

Piotrek

 

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

Facebook
LinkedIn