O consider.pl i o autorze

 

CONSIDER.PL to blog o marketingu, handlu, a także o rozmaitych „zjawiskach”, jakie mają miejsce na rynku. Jego głównym celem jest gromadzenie w jednym miejscu praktycznej wiedzy pomocnej w życiu zawodowym, jak i konsumenckim. A celem pobocznym jest realizowanie chęci twórczych jego autora, czyli moich (oczywiście „chęci” nie należy mylić z „umiejętnościami”).

Z perspektywy paru lat funkcjonowania tego bloga wydaje się, że udaje mi się realizować powyższe cele. Każdego miesiąca ponad 30 tys. użytkowników odwiedza skromne progi niniejszej witryny. Jedni znajdują tu odpowiedź na swoje pytania, inni trochę inspiracji do dalszych poszukiwań, kolejni zrzynają całe akapity i przyklejają je do swoich prac zaliczeniowych, pozostali … właściwie to nie wiem, co oni tu robią i czego szukają, ale ich też pozdrawiam :)

Generalnie na blogu są poruszane różne tematy okołohandlowe. Raz piszę o tym, raz o tamtym, a potem ponownie o tym pierwszym. Najwięcej informacji znajdziecie o: nowoczesnych działaniach i narzędziach marketingowych, metodach wsparcia sprzedaży, sposobach komunikacji rynkowej, technikach sprzedaży na rynku B2B i B2C, sposobach analizy baz danych, rozwiązaniach informatycznych służących rozwojowi biznesu.

Jak się okazuje blog ten jest także ciekawą lekturą dla zwykłych zjadaczy chipsów – czyli konsumentów. Sporo komentarzy oraz emaili pochodzi właśnie od nich. Dzięki lekturze umieszczanych tutaj postów mają oni szansę poznać i zrozumieć, w jaki sposób firmy próbują wpływać na ich decyzje zakupowe, jakie przysługują im prawa, na co powinni zwracać uwagę podczas dokonywanych transakcji oraz jak postępować, aby zwycięsko wychodzić z sytuacji spornych powstałych na tle handlowym. Taki blog dobra rada.

Generalnie ma być więcej przydatnych treści handlowo-konsumenckich, niż osobistych wynurzeń i refleksji nad nie wiadomo czym. Ale jak mnie poniesie to z góry przepraszam.

Wpisy bazują na doświadczeniach wyniesionych podczas ponad 10-letniej pracy w marketingu. Pracowałem już na wielu stanowiskach oraz przy rozmaitych produktach i usługach; w firmach z milionami klientów, a także w tych co mają ich zaledwie kilkudziesięciu; w tych międzynarodowych i w tych lokalnych. Wypadało się czymś tutaj pochwalić, zatem to niniejszym zrobiłem.

Jako marketingowiec jestem wyznania produktowego, preferuję konkretne działania sprzedażowe ponad pseudo-wizerunkowe (np. social mediowe), pasjonat analityki na dużych zbiorach danych i syntetycznych metod wizualizacji. Statystycznie rzecz biorąc, częściej się z czymś nie zgadzam, niż zgadzam.

Aby nie było tak całkowicie anonimowo i bezosobowo to może napiszę coś osobistego. Lubię śliwki w czekoladzie. Dziękuję za uwagę.

Życzę miłej lektury!

Piotrekmarketingkrytyczny

Aaa jeszcze jedno. Można do mnie napisać, np. pod ten adres consider [at] consider.pl

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER