Dynamiczny rozwój technologii zmienia sposób prowadzenia biznesu. Dzięki rosnącej prędkości transferu danych oraz dostępności do sieci, pojawiły się nowe możliwości korzystania z infrastruktury IT oraz aplikacji.
Badania eye-tracking – pierwsze wrażenie jest najważniejsze
Zrobienie dobrego wrażenia jest bardzo istotne dla wszystkich biznesów opierających się na WWW. To, czy uda się zatrzymać klienta na swoich stronach, decyduje o ich powodzeniu. Mniej niż 0,2 sekundy wystarczy, aby odwiedzający witrynę internetową wyrobił sobie pierwszą opinię na jej temat.
Zalety i wady badań internetowych – raport
O badaniach internetowych napisano już wiele. Tym niemniej bardzo ciekawym materiałem jest raport przygotowany przez serwis interaktywnie.com, który w jednym miejscu zebrał główne dane i wypowiedzi ekspertów na temat tej formy ankietowania.
Windows 8 – całkowita wymiana okienek
Nieczęsto się zdarza, aby firma decydowała się na wprowadzenie znaczących zmian w swoim kluczowym produkcie. Wszelkie modyfikacje rozkładane są zazwyczaj w czasie – dla bezpieczeństwa. Trzeba w końcu jakoś pogodzić klientów
Content marketing – sprzedaż wiedzy i argumentów
Sprzedaż na rynku B2B rządzi się swoimi prawami. Każdy klient jest inny i wymaga często zupełnie innego podejścia. Dlatego działania typu outbound realizowane przez handlowca nie zawsze się sprawdzają. Niektórzy decydenci, wręcz są na nie wyczuleni i starają się ich unikać. Tego, czego najbardziej potrzebują to uzyskanie wiedzy oraz danych na temat danego rozwiązania. We … Czytaj dalej
Sprzedaż samochodów – sprzedażą snów
Samochód dla faceta to niejednokrotnie przedmiot snów. Ale żaden szanujący się MAN nie będzie śnił o ekonomicznym samochodzie, w którym pomieści się żona, dziecko, wózek oraz pies. Tu chodzi o coś innego, i te coś robi różnicę.
Affdex – mierzenie emocji
Dla marketingowców od zawsze dużą trudność stanowiło określenie emocji towarzyszących konsumentom podczas styczności z produktem lub reklamą . Firma Affectiva, amerykański start-up, prowadzi prace nad rozwojem ciekawej technologii, która
Od cold calla do budowy relacji
Co może uczynić rozmowę sprzedażową skuteczną, a co może przyczynić się do szybkiego zniechęcenia naszego rozmówcy?. W jaki sposób dysponując zaledwie paroma minutami, zachęcić potencjalnego klienta do współpracy? Nie ma jednej skutecznej metody, ale istnieje kilka sprawdzonych technik, które sprawiają, że nasze szanse rosną. Znajomość rynku, produktu i odbiorcy docelowego Już na samym początku możemy … Czytaj dalej