Powiązane wpisy

8 Comments

  1. Zobacz: Marketing i sprzedaż przez telefon – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Sprzedaż do firm, czyli skąd wziąć bazy B2B? – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Skróty, akronimy i terminy używane w marketingu i sprzedaży – lista plus krótkie definicje – Consider – marketing krytyczny

  4. 4

    ann

    śrerni koszt pozyskania klienta AQC, wspólczynnik rezygnacji na poziomie kuriera oraz podczas 10 dni na odstapienie, srednia wartośč zamòwienia ipi wiele innych. Ta lista jest o wiele dłuższa.

    Odpowiedz
    1. 4.1

      consider

      dzięki za nowe propozycje. Faktycznie pominąłem wskaźniki efektywności sprzedaży i konwersji na poszczególnych etapach sprzedaży.

      Odpowiedz
  5. Zobacz: Unified communications dla firm i ich klientów | Consider – marketing krytyczny

  6. Zobacz: KPI – przykłady wskaźników, metody wyznaczania oraz sposób pracy | Consider | blog okołohandlowy

  7. 5

    Stanisław Puszczyk

    Dobry wpis! :) Oby więcej takich wartościowych treści! A tak przy okazji zrobię sobie z tego ściągę jak nie masz nic przeciwko. :P

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

:: Polub blog Consider.pl i bądź na bieżąco z nowymi wpisami ::

Facebook
Facebook
LinkedIn