Powiązane wpisy

6 Comments

  1. Zobacz: Marketing i sprzedaż przez telefon – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Sprzedaż do firm, czyli skąd wziąć bazy B2B? – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Skróty, akronimy i terminy używane w marketingu i sprzedaży – lista plus krótkie definicje – Consider – marketing krytyczny

  4. 4

    ann

    śrerni koszt pozyskania klienta AQC, wspólczynnik rezygnacji na poziomie kuriera oraz podczas 10 dni na odstapienie, srednia wartośč zamòwienia ipi wiele innych. Ta lista jest o wiele dłuższa.

    Odpowiedz
    1. 4.1

      consider

      dzięki za nowe propozycje. Faktycznie pominąłem wskaźniki efektywności sprzedaży i konwersji na poszczególnych etapach sprzedaży.

      Odpowiedz
  5. Zobacz: Unified communications dla firm i ich klientów | Consider – marketing krytyczny

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER