Powiązane wpisy

6 Comments

  1. Zobacz: Na co uważać w sklepie – jakie techniki stosują sprzedawcy – Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    marketingowiec

    Jakosć, jakość i jeszcze raz cena to klucz do lojqlnosci klienta :)))

    Odpowiedz
    1. 2.1

      consider

      Bardzo trafna puenta moim zdaniem :)

      Odpowiedz
  3. 3

    Lexie

    Bardzo dobre zebranie wiedzy, dziękuję za lekturę :)
    Tak abstrahując trochę od treści, dość istotny też jest, w moim odczuciu, wybór narzędzia komunikacji z klientem. Za ciekawy trend tutaj uważam marketing sms. Czy takie smsy są skuteczne? Cytując za Waszym artykułem – „to zależy” ;) U mnie się sprawdza, badania też pokazują raczej pozytywne wyniki (mówię o prowadzonych przez SerwerSMS.pl: http://serwersms.pl/badanie2013/), niemniej jednak, kampania oczywiście musi być przemyślana i dobrze poprowadzona. Dobrze, że zwracacie właśnie uwagę na insight konsumencki i badanie skuteczności – powinno się częściej podkreślać te aspekty :)

    Odpowiedz
    1. 3.1

      consider

      Przemyślana kampania to podstawa – swego czasu przejąłem służbowy numer telefonu po jakiejś maniaczce zakupowej, która zapisała się na kilka list dystrybucyjnych. Większość SMSów wyglądała mniej więcej tak : „Tylko w ten weekend 20% rabatu….”, „Pokaż ten SMS, a otrzymasz…” Generalnie te same treści wysyłane w stałych cyklach, na okrągło. Oddzielnym problemem było wypisanie się z tych list – żadna z firm nie udostępniała na swojej stronie formularza, który by to zautomatyzował. Zatem trochę trzeba było pokorespondować – bo w niektórych przypadkach jedynym dostępnym kontaktem był email ogólny.

      Odpowiedz
  4. Zobacz: Działania marketingowe – zestawienie i przykłady | Consider | blog okołohandlowy

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER