Szkolenia dla firm :: analiza danych :: e-commerce :: marketing :: zarządzanie projektami

Blog consider.pl to kilkaset specjalistycznych artykułów oraz 50 tysięcy użytkowników miesięcznie. Ale wiedzą dzielę się nie tylko wirtualnie. Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą szkoleń dla firm. Ich tematyka jest rozszerzeniem zagadnień poruszanych na niniejszej witrynie.

Szkolenia są dostosowywane pod poszczególne grupy. Organizowane są w siedzibie firmy lub w innym miejscu.

Zakres szkoleń – analiza, marketing, e-commerce:

  • Analiza danych – jak pracować w oparciu o liczby; jak zadawać pytania i szukać na nie odpowiedzi w danych (Excel, SQL, VBA)
  • Marketing efektywnościowy & sprzedaż – za nakładami marketingowymi muszą iść wymierne efekty, czyli o tym jak nie palić budżetów marketingowych
  • E-commerce – jak pozyskiwać Traffic, analizować Userów i zwiększać Conversion Rate (Google Analytics)
  • Zarządzanie projektami w praktyce – jak skutecznie zarządzać Zakresem, Czasem i Kosztami [/box]

Powyżej przedstawione zagadnienia omawiane są w oparciu o ponad 10 letnie praktyczne doświadczenie zawodowe, a nie powierzchowną wiedzę książkową. Teoria jest tylko wstępem do głównego etapu szkolenia – nauki konkretnych metod pracy.

Chcesz poznać pełną ofertę i zakres szkoleń? Wyślij email na: consider@consider.pl 

DANE. LICZBY. WSKAŹNIKI. TABELE. WYKRESY. MODELE. BUDŻETY. INDEKSY. ANALIZY

Wybrane zagadnienia omawiane podczas szkoleń:

Analiza danych

:: podstawy analityki i pracy na danych
:: jak przygotować dane do analizy (łączenie, czyszczenie, kategoryzacja,…)
:: główne przekształcenia dokonywane na zbiorach danych
:: najprzydatniejsze funkcje w Excelu
:: zaawansowane metody analizy danych w Excelu
:: jak zautomatyzować raportowanie w Excelu
:: wizualizacja danych – jak budować czytelne wykresy, dashboardy
:: każdy uczestnik szkolenia otrzymuje mój podręcznik ’Excel. Nauka na przykładach’.

Sprzedaż e-commerce

:: kluczowe zagadnienia, narzędzia, strategie w sprzedaży internetowej
:: jak analizować i interpretować poszczególne źródła ruchu na stronie www
:: konwersja oraz sposoby jej optymalizacji
:: jak posługiwać się Google Analytics 4 – od podstaw do zaawansowanych funkcji

Marketingu efektywnościowy & Sprzedaż

:: w jaki sposób dobierać działania marketingowe pod wsparcie sprzedaży produktów lub usług
:: jak realizować skuteczne kampanie marketingowe
:: w jaki sposób mierzyć efektywność działań marketingowych
:: kluczowe narzędzia marketingowe i na czym polega ich specyfika

Zarządzanie projektami biznesowymi

:: zarządzanie projektem w praktyce – idea, etapy, dokumentacja
:: planowanie i budżetowanie projektów
:: jak stworzyć harmonogram projektów
:: jak minimalizować ryzyka projektowe

X