Powiązane wpisy

12 Comments

  1. Zobacz: Unified communications dla firm i ich klientów | Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Od cold calla do budowy relacji | Consider – marketing krytyczny

  3. 3

    Aleksandra Niedzielska

    Wow. Mnóstwo ciekawych przykładów, pozwolę sobie kilka (co najmniej) wykorzystać – świetna rozpiska. Dziękuję.

    Odpowiedz
  4. 4

    Grupa Tense

    Skrypt rozmowy jest dobrym rozwiązaniem, jednak handlowiec (mowa przede wszystkim o rozmowie telefonicznej) w żaden sposób nie powinien dać po sobie poznać, że korzysta ze skryptu. Jeżeli rozmówca to odkryje, to dla niego cała rozmowa zaczyna być bardzo uciążliwa i handlowiec może zostać odebrany jako mało profesjonalny (a co za tym idzie, jego oferta również zostanie tak odebrana).

    W skrypcie rozmowy należy też podkreślić, żeby we wstępie było pytanie o to, czy ktoś ma w ogóle czas, bo najczęściej po „dzień dobry” rozpoczyna maraton przedstawiania oferty i trzeba niegrzecznie przerwać.

    Odpowiedz
    1. 4.1

      consider

      Bardzo trafne uwagi. Niektóre rozmowy z pracownikami call center potrafią brzmieć, jak rozmowy z robotem – czasami takim mało uprzejmym ;)

      Odpowiedz
      1. 4.1.1

        Średni Biznes

        Dodałbym jeszcze, że niezmiernie istotny jest sposób zadawania pytan.

        Odpowiedz
  5. 5

    Tanio.co

    Bardzo przydatny i szczegółowy artykuł. Gdyby wszystkie rozmowy tak wyglądały, nie byłoby typu problemów z biurami obsługi klientów czy telesprzedażą. Sama na pewno bym nie rzuciła słuchawki biorąc udział w tak zgrabnie poprowadzonej rozmowie. pozdrawiam!

    Odpowiedz
  6. 6

    i-szablo

    Bardzo dobry artykuł, ale czy można u Panstwa wykupić usługę napisania takiego skrytpu?

    Odpowiedz
    1. 6.1

      Piotrek

      Nie piszę skryptów na zamówienie. A celem tego wpisu było pokazanie, że taki skrypt może napisać praktycznie każdy ;)

      Odpowiedz
  7. 7

    Mateusz

    Potrzebuje nazwiska autora tego wpisu, ponieważ użyłem kilku informacji w pracy licencjackiej i połączyłem ją z techniką AIDA + S. Czy mógłbym dostać nazwisko autora do przypisu ?

    Odpowiedz
    1. 7.1

      Piotrek

      Autorem jest Anonimowy Piotr ;)

      Odpowiedz
  8. 8

    Violetta

    Tak. Właśnie piszę pracę. Jedno zadanie to właśnie skrypt marketingowy.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

:: Artykuł okazał się pomocny? Polub teraz blog Consider.pl na facebooku, a dowiesz się więcej ::

Facebook