Powiązane wpisy

13 Comments

  1. 1

    mobilny

    Moim absolutnym faworytem jest blog Randa Fishkina na moz.com: http://moz.com/community/users/63#posts

    Gość skupia się głównie na tematyce SEO, lecz ta jak wiadomo coraz bardziej zbliża się do content i inbound marketingu. Na blogu coraz więcej mówi się o pozyskiwaniu ruchu na stronie w ogóle, a nie tylko o pozycjach w Google. Mowa o social media, o roli prowadzenia bloga, optymalizacji serwisów, linkowaniu wewnętrznym etc.

    Bardzo fajną serią na blogu są whiteboard fridays, podczas których Rand prowadzi pogadanki przy tablicy. Swoją drogą warto by było też stworzyć listę dobrych vlogów – tych także nie brakuje.

    Jeśli kogoś interesują wartościowe treści w tematyce marketingu i jest anglojęzyczny, to warto śledzić określone hashtagi na twitterze. Na zachodzie to narzędzie jest dużo popularniejsze niż u nas i łatwo jest trafić na konta osób, które regularnie dzielą się wiedzą, jak np. Jeff Bullas, który o marketingu na blogu pisze chyba 24/7 :)

    Odpowiedz
  2. 2

    Michał

    Ciekawe zestawienie, przydałaby się także lista polskich blogów marketingowych.

    Odpowiedz
  3. 3

    Andrzej

    Cześć, zestawienie jak najbardziej ciekawe, kilka pozycji mi brakuje, no i jak wspomniał kolega wyżej – polskie blogi. Ale przejde do rzeczy, jestem właścicielem nowo powstałej firmy w branży interaktywnej, zależy mi na kupnie oprogramowania CRM. Obecnie używam darmowego oprogramowania, ale co tu dużo mówić, jest to znacznie przestarzałe oprogramowanie, które odeszło do przysłowiowego lamusa. Postanowiłem zmienić i wybór padł na http://www.atsys.pl/. Jestem w tym zagadnieniu kompletnym laikiem, dlatego zależy mi na opinii kogoś obeznanego z tematem. Czy nowo powstała firma powinna inwestować? Czy może liczyć na zwrot?

    Odpowiedz
  4. 4

    januszko

    Od lat nr 1 dla mnie jest adweek.com

    Odpowiedz
  5. 5

    Aleksandra Niedzielska

    Bardzo dziękuję za to zestawienie, właśnie rozglądałam się za ciekawą lekturą i jako pierwszy w google wyskoczył mi właśnie Twój wpis:) Zakładki pootwierane i ruszam na przegląd.

    Odpowiedz
  6. 6

    Paweł

    Wielkie dzięki za świetne zestawienie blogów :)

    Odpowiedz
  7. 7

    marekAK

    Ja mogę polecić polski blog marketingowy, na którym jest sporo wartych uwagi wskazówek -http://nowy.marketing/blog-content-marketingowy.html

    Odpowiedz
  8. 8

    Reklamowy

    W internecie zaroiło się ostatnio od różnych blogów o tematyce marketingowej, wiele z nich pozostawia jednak wiele do życzenia i są prowadzone niejako na dodatek przez różne firmy, które chcą się w ten sposób promować.

    Odpowiedz
  9. 9

    Szymon (Takaoto.pro)

    Jeśli chodzi o listę polskich blogów to polecam zajrzeć do tego wpisu: http://takaoto.pro/blogi-marketing-internetowy-seo/ – znajdziesz tu solidne zestawienie ponad 60 aktywnych blogów polskojęzycznych nt. marketingu internetowego, SEO, webdesignu, social media, mobile, e-commerce itp. :) dla każdego coś ciekawego :)

    Odpowiedz
  10. 10

    JarekKownacki

    Nie wiem czy czerpanie z zagranicznych wzorców ma na chwilę obecną sens – nasz krajowy rynek jest póki co jeszcze zupełnie odmienny od tego zagranicznego, a agencje public relations czy to Warszawa, Wrocław, Poznań muszą dostosować swoją strategię do krajowego rynku. Oczywiście jeśli chodzi o sztukę PR, to polecane przez Pana strony są bardzo wartościowe. Pozdrawiam serdecznie

    Odpowiedz
  11. 11

    Krystian Chęciński

    Myślę, że lista Polskich blogów nie jest zbyt potrzebna gdyż wszystkie agencje marketingowe jak i PR czerpią inspirację i kierują się doświadczeniami zachodnich gigantów. ;)

    Odpowiedz
  12. 12

    Angelika

    Fajne zestawienie! Wielu z tych blogów nie znałam, więc Twój wpis na pewno mi się przyda, dzięki :)

    Odpowiedz
  13. 13

    hyperspace

    Zestawienie interesujące, dobrze jest brać przykład z zagranicznych blogów, gdzie polskie mają jeszcze daleko …

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER