Powiązane wpisy

9 Comments

  1. Zobacz: Przykłady wskaźników efektywności działań marketingowych – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Wskaźniki w call center – mierniki telemarketingu – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Digital marketing – studium przypadku – Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Utrzymanie klientów – strategie oraz sposoby budowania lojalności – Consider – marketing krytyczny

  5. Zobacz: Nowoczesny marketing – zmiany i trendy – Consider – marketing krytyczny

  6. Zobacz: Czego nie powiedzą ci na żadnym kursie marketingu, a co powinieneś wiedzieć | Consider | blog okołohandlowy

  7. Zobacz: 10 mylnych przekonań o marketingu i handlu, które czas zweryfikować | Consider | blog okołohandlowy

  8. Zobacz: 8 zasad współpracy z agencjami marketingowymi lub firmami zewnętrznymi | Consider | blog specjalistyczny | szkolenia dla firm

  9. 9

    Kamil

    Szkoda, że dopiero teraz trafiłem na ten artykuł. Cenne rady, na pewno skorzystam. Jako właściciel firmy handlowej mogę polecić także skorzystanie z calltrackera. Mi bardzo pomógł, ponieważ wiem jakie działania marketingowe są najbardziej skuteczne w generowaniu telefonów sprzedażowych. Dzięki temu skupiam na nich większość uwagi i zwiększam zyski.
    Pozdrawiam!

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

:: Artykuł okazał się pomocny? Polub teraz blog Consider.pl na facebooku, a dowiesz się więcej ::

Facebook