Powiązane wpisy

8 Comments

  1. Zobacz: Polityka cenowa – metody, strategie, znaczenie – Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    patrykwolski

    A u mnie ceny wyznacza rynek. Gdy sprzedaz spada obniża się ceny. I tyle.

    Odpowiedz
  3. 3

    sylvi

    U mnie do ceny zakupu dodaje się zwykle 30 procent, a potem sie lekko koryguje aby fajnie wyglądało ;)

    Odpowiedz
    1. 3.1

      consider

      O ile produkty o fajnie wyglądających cenach się fajnie sprzedają wówczas bardzo trudno walczyć z taką strategią. Jednak głównym przekazem tego wpisu miało być to, że zawsze jest potencjał do poprawy. Nawet jeśli jedna metoda wydaje się wszystkim słuszna, to nie znaczy, że jest optymalna. Dobre jest wrogiem lepszego – czy jakoś tak ;)

      Odpowiedz
  4. Zobacz: Analiza danych i ich wizualizacja – metodyka i przykłady – Consider – marketing krytyczny

  5. 4

    analityk

    Swego czasu próbowalem opracować model optymalizujący ceny w firmie. Wyszły nawet ciekawe prawidłowości. Ale cała analiza cenowa wylądowała w szyfladzie. Pewne mądre głowy z minionej epoki przecieź lepiej wiedzą, jak się wyznacza ceny. Niezależnie jak złe byłyby wyniki finansowe i tak nie zmienią oni swojej jedynie słusznej strategii cenowej – brania cen z sufitu :)

    Odpowiedz
  6. 5

    tomaszzz

    Wow. Świetny artykul, tych informacji szukałem.

    Odpowiedz
  7. Zobacz: Zarządzanie produktem – jakie błędy są popełniane przy wprowadzaniu nowej oferty handlowej | Consider | blog okołohandlowy

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER