Powiązane wpisy

5 Comments

  1. Zobacz: Jak napisać brief? | Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    Martyna

    Witaj

    czytając twój artykuł, przypominam sobie, co mówili często Gary Halbert oraz John Carlton o przełomowej roli copywriterów, którzy są często wpuszczani do korporacji tylnymi drzwiami, by wykonać wreszcie skuteczna prace reklamowa.

    Odpowiedz
  3. 3

    Beata

    Jak to mówią – trafione w samo sedno! Świetne zestawienie. W zupełności się z Tobą zgadzam.

    Odpowiedz
  4. 4

    Robert Wąsik

    Wiele z tych punktów można by zebrać w jeden: nieprzemyślenie sprawy. Tak to już jest, że często to produkt robi się dla kampanii, a nie kampanię dla produktu. Dawno temu na podstawach przedsiębiorczości kobieta, która zdecydowanie marketingowo wyprzedziła swoje czasy powiedziała, że problemem w reklamie nie jest sama promocja, ale to, że firma bardziej kocha produkt niż klienta, dlatego wciska go kolanem, nie patrząc na to, czy klient coś z tego ma. I coś w tym jest, bo dla wielu kampanii wspólnym mianownikiem jest „ten produkt jest idealny”, a nie „ten produkt jest dla ciebie”.

    Odpowiedz
    1. 4.1

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

:: Artykuł okazał się pomocny? Polub teraz blog Consider.pl na facebooku, a dowiesz się więcej ::

Facebook