Powiązane wpisy

10 Comments

  1. Zobacz: Jak zwiększyć sprzedaż? Metody promocji offline – Consider – marketing krytyczny

  2. Zobacz: Kret się chowa – Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Frontier Airlines – zwierzęcy casting – Consider – marketing krytyczny

  4. 4

    Joanna Kępa

    Witam ! Mój dziadek otworzył punkt naprawy motocykli. Nie mieliśmy jednak pojęcia, gdzie go zareklamować. Odnalazłam w Internecie stronkę odkryjfirme.pl – zarejestrowałam nas i dzięki temu zyskaliśmy ogromną ilość nowych klientów !

    Odpowiedz
    1. 4.1

      Tetrys

      Ale pseudo marketing szeptany :D

      Odpowiedz
  5. 5

    Ula

    Bardzo ciekawy artykuł:)

    Odpowiedz
  6. 6

    Anna Jarosz

    Reklama firmy w sieci jest dziś niezwykle ważna. Ja otwierając własną działalność od razu postawiłam na pozycjonowanie, które zleciłam firmie http://seo-www.pl/. Współpracujemy na zasadzie płatności za efekt, co moim zdaniem jest najlepszą opcją, bo opłacam fakturę VAT dopiero w momencie, gdy moja strona trafi do top 10. Dodatkowo na bieżąco śledzę postępy dzięki specjalnym raportom, mówiącym o pozycji mojej strony i wiążącym się z tym kosztami. Klienci szybciej docierając do mojej strony, znacznie chętniej decydują się na korzystanie z moich usług, a o to w całej promocji chodzi.:)

    Odpowiedz
  7. 7

    Kasia

    Internet to na pewno jedno z najlepszych miejsc na reklamę. Podstawą jest dobrze wypozycjonowana stronka internetowa. Warto skorzystać z pomocy solidnej agencji np Solv. Poza tym pozycjonowanie to inwestycja, która się zwraca. Warto też zadbać o kampanię marketingową w social media czy AdWords.

    Odpowiedz
  8. 8

    Magdalena

    Z prezentacją oferty łączą się artykuły sponsorowane. Ostatnio jednak pisze się artykuły, które zawierają „lokowanie produktu” czasami dosłownie link do sklepu a czasem nie.
    Zauważyłam, też artykuły które tylko sugerują, rozbudzają potrzebę produktu i zawierają frazę kluczową, którą później czytelnik ma wpisać w google i trafić do sklepu.
    Nadal działa marketing szeptany na forach, ale wpisy już nie zawierają linków ale frazy, na które pozycjonuje się sklep. Na forach jest pełno blogerów, którzy próbują zarobić i promując coś.. w sumie to zastanawia mnie jaki jest procent „zwykłych użytkowników” którzy z nudów lub potrzeby piszą ocenę jakiegoś produktu.

    Odpowiedz
  9. 9

    Roman

    Jeżeli zależy nam na szybkim zwiększeniu ruchu na stronie, który do tego będzie również wartościowy to najlepiej działać z AdWordsami.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER