Powiązane wpisy

2 Comments

  1. 1

    Alex

    Warto też mieć kontrolę nad bazą danych i określać na jakim etapie po znalezieniu potencjalnego klienta się jest. Np. etap 1: nawiązanie kontaktu, etap 2: przedstawienie oferty, etap 3: negocjacje itd. Im większa nasza baza, tym coraz pilniej potrzebujemy oprogramowania, które nam w tym pomoże. Ja korzystam z Odeela, bo oprócz tego, mam jeszcze dużo innych korzyści, ale takich managementowych softów jest całkiem sporo. Warto się rozejrzeć i wypróbować.

    Odpowiedz
  2. Zobacz: KPI – przykłady wskaźników, metody wyznaczania oraz sposób pracy | Consider | blog okołohandlowy

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

:: Polub blog Consider.pl i bądź na bieżąco z nowymi wpisami ::

Facebook
Facebook
LinkedIn