Powiązane wpisy

5 Comments

  1. 1

    Aleksandra Niedzielska

    Bardzo ciekawy artykuł, z wielu rzeczy chętnie skorzystam:)
    Dodam tylko, że o ile rozumiem założenia, to „idea zagadkowości” i tworzenie nutki tajemnicy wokół firmy zawsze mnie niejako denerwowało.
    Klienci „szczegółowcy” chcą np wiedzieć wszystko, konkretnie i dokładnie i taka tajemnicza aura budzi w nich wątpliwości i strach.
    Ale fakt – szczegółowców podobno jest najmniej:)

    Odpowiedz
  2. Zobacz: Co powinna zawierać oferta handlowa? | Consider – marketing krytyczny

  3. Zobacz: Przykłady ofert handlowych – wzory i pomysły | Consider | blog okołohandlowy

  4. 2

    Piotr

    Właśnie tworzę zaproszenie do współpracy i zastanawiam się jaki sposób na ten pierwszy kontakt wybrać. Korespondencja mailowa czy tradycyjna poczta?
    Wydaje się, że korespondencję mailową łatwiej będzie spersonalizować tylko czy w zalewie spamu to wystarczy?

    Odpowiedz
  5. 3

    Anna

    Tego właśnie szukałam! Super artykuł. Wiele wnosi. Nie ma to jak wypowie się fachowiec. Jestem na etapie tworzenia listu intencyjnego czyli takiego zaproszenia do współpracy poniekąd. Chodzi mi o to by firma wiedziała że jestem i wyraziła swoje potrzeby na moje uslugi.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

Artykuł okazał się pomocny? Like it :)