Powiązane wpisy

6 Comments

  1. Zobacz: Marketing i sprzedaż przez telefon – Consider – marketing krytyczny

  2. 2

    Grzegorz K

    Usługa Call Center od jednego rekordu 80-90gr

    Odpowiedz
    1. 2.1

      consider

      Spotkałem się z taką stawką, ale jest ona dosyć ogólna i trudno powiedzieć, czy jest atrakcyjna i dla kogo. Wszystko zależy od długości rozmowy, ilości zamykanych rekordów na godzinę oraz jakości bazy. Ważne jest też doprecyzowanie, czy ta stawka dotyczy każdego przekazanego rekordu do obdzwoniki, czy takiego do którego udało się konsultantom dodzwonić. Gdy np. baza jest słaba i 40% rekordów jest nieaktualnych, wtedy przy takich rozliczeniach CC zarabia, a klient traci.

      Odpowiedz
  3. Zobacz: Content marketing, i co dalej? Inside sales – sprzedaż zdalna | Consider – marketing krytyczny

  4. Zobacz: Skrypt rozmowy handlowej – konstrukcja i przykłady | Consider – marketing krytyczny

  5. 3

    Dominik

    kiedyś myślałem że dobry system call center to jakaś na pewno kosmiczna suma się z tym wiąże, ale na szczęście podjęliśmy współpracę z debesis na bardzo fajnych warunkach i cena też w sam raz nawet jeśli chodzi o VoIP. świetnie się sprawdza ten wirtualny system call center od nich. Umowę bez lojalki mamy nie było trzeba też w nowe serwery dokładać, a i jeszcze nam pomogli na starcie żeby skonfigurować system. jak się chce to można znaleźć dobrą firmę tak jak nam się udało.

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2016 CONSIDER