Powiązane wpisy

16 Comments

  1. 1

    grincz

    Czy marketing automation to tylko zabawy z userami, którzy sa na stronie czy ogólne pojęcie automatyzacji procesów marketingowych?

    Odpowiedz
    1. 1.1

      consider

      Termin „marketing automation” pojawia się głównie w kontekśćie aplikacji ułatwiająch sprzedaż przez internet. Być może producenci tych systemów, na swój sposób, przywłaszczyli je sobie ponad miarę, ale nie ma chyba innego takiego medium kontaktu, które dałoby się zautomatyzować. Podejmowane są różne próby wykorzystania telefonów/ tabletów (dedykowane aplikacje), ale jest to ciągle sprawa bardzo niszowa. Gdy się jednak takie rozwiązania pojawią na szerszą skalę, nikt nikomu nie zabroni, aby je także nazywać „marketing automation”.

      Odpowiedz
  2. Zobacz: Prezentacja produktu i opis produktu – elementy skutecznego e-commerce – Consider – marketing krytyczny

  3. 2

    iPresso

    Witajcie!
    Bardzo ładnie dziękujemy autorowi za wzięcie pod uwagę iPresso.
    Dla nas Marketing Automation to coś więcej niż analiza ruchu na stronach i reagowanie przez e-mail/sms. MA coraz częściej odgrywa duże znaczenie w strategiach CRM/Digital a także w kompleksowych strategiach marketingowych.
    Dla nas Marketing Automation to spersonalizowana (ale nie nachalna!) komunikacja: co do miejsca, treści, formy i kanału przekazu. Automation dlatego, bo mówimy o dużej liczbie odbiorców i bazach mających setki tysięcy a nawet miliony klientów/konsumentów. Aby móc prowadzić komunikację jeden-na-jeden z każdym efektywnie potrzebna jest właśnie opisywana technologia.
    To właśnie się dzieje, pracujemy obecnie z międzynarodowymi korporacjami, również na zagranicznych rynkach wchodząc z MA także na półki w sklepach… Koniec końców – przekaz marketingowy jest mniej agresywny, ale bardziej adekwatny. Ostatecznie dobrze pomyślane procesy MA to zadowolony klient i sprzedawca :-)

    z pozdrowieniami,
    iPresso team (ipresso.pl)

    Odpowiedz
  4. Zobacz: Aplikacje i narzędzia marketingowe – Consider – marketing krytyczny

  5. Zobacz: Na co uważać w sklepie – jakie techniki stosują sprzedawcy – Consider – marketing krytyczny

  6. Zobacz: Narzędzia do email marketingu – porównanie i koszty – Consider – marketing krytyczny

  7. 3

    grincz

    Tak mi się właśnie wydawało, że wszystko co usprawnia sprzedaż, pozyskiwanie leadów to automatyzacja marketingu. Przecież jeżeli reklamujesz swój biznes i korzystasz z narzędzia, które to ułatwia – wówczas to automatyzacja – tylko innego elementu procesu sprzedaży.

    Odpowiedz
  8. Zobacz: Sprzedaż B2B – o tym się nie mówi | Consider – marketing krytyczny

  9. Zobacz: Marketing i sprzedaż przez telefon | Consider – marketing krytyczny

  10. Zobacz: Tańsze zakupy – jak nie przepłacać? | Consider – marketing krytyczny

  11. 4

    Adam S.

    Również uważam, że każde narzędzie wspomagające / zastępujące człowieka podczas procesu sprzedaży to „automatyzacja marketingu”. Właśnie dzięki narzędziom porzadkujemy etapy sprzedaży i zaoszczędzimy czas.

    Odpowiedz
  12. 5

    Kasia

    Ja w swoim otoczeniu jednak spotkałem się z mniej pochlebnymi opiniami na temat wyżej wymienionej firmy. Automatyzacja marketingu pod ich opieką nie zawsze przynosi tak dobre rezultaty jak obiecują.

    Odpowiedz
  13. Zobacz: Utrzymanie klientów – strategie oraz sposoby budowania lojalności | Consider | blog specjalistyczny | szkolenia dla firm

  14. Zobacz: Analiza działań e-commerce – podstawowe pojęcia i zagadnienia | Consider | blog specjalistyczny | szkolenia dla firm

  15. 6

    YouLead

    W naszym systemie YouLead zbieramy istotne informacje już od anonimowego użytkownika, co przy dużym ruchu na stronie internetowej daje wymierne korzyści sprzedażowe. Dziś coraz trudniej zachęcić użytkownika do pozostawienia swoich danych. Więc nie nachalnie, ale konsekwentnie na podstawie działań internauty kierujemy odpowieni komunikat, w odpowiednim czasie do odpowiedniego klienta. Automatycznie. To jest naszym zdaniem sedno „marketing automation”.
    Sprawdzone w branży motoryzacyjnej, deweloperów mieszkaniowych czy turystyki. U nas działa, ale co ważniejsze – u Klientów też :)

    Pozdrawiamy
    Zespół YouLead (youlead.pl)

    Odpowiedz

dodaj nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kontakt: consider (at) consider.pl © 2012-2017 CONSIDER

Facebook
Facebook
LinkedIn